۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۷

عرضه وردپرس 5.1 با قابلیت سلامت سایت و بهبود در عملکرد ویرایشی

ایتنا- نسخه 5.1 سیستم مدیریت محتوای وردپرس با قابلیت‌های توسعه دهنده، بهبود در عملکرد ویرایشی و ویژگی سلامت سایت یا اصطلاحاً “Site Health” به بازار می‌آید.
عرضه وردپرس 5.1 با قابلیت سلامت سایت و بهبود در عملکرد ویرایشی
سایت WordPress.org، به تازگی از وردپرس 5.1 رونمایی کرد. این نسخه سیستم مدیریت محتوا بر بهبود عملکرد کلی ویرایشی در ابزار مدیریت بلاگ تمرکز دارد. شما نیز می‌توانید این نسخه جدید را که در 34 زبان مختلف دنیا عرضه شده است، از طریق این لینک دانلود کنید.
 
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، اخیراً مشخص شد که بیش از 30 درصد از دنیای وب به واسطه وردپرس پر شده است.
آخرین نسخه این سیستم مدیریت محتوا به افتخار بتی کارتر، خواننده مشهور جاز، «بتی» نام‌گذاری شده است. این نسخه از وردپرس دارای قابلیتی به نام سلامت سایت یا “Site Health” است که بر امنیت و سرعت سایت تمرکز دارد.
 
قابلیت سلامت سایت فقط برای مدیران وردپرس عرضه شده است و در صورت وجود مشکل، با اطلاعیه‌های مختلف، مسئله را به آنها اعلام می‌کند.
به طور مثال وقتی افراد نسخه‌هایی از PHP را که مدت زیادی است منسوخ شده است، استفاده می‌کنند یا وقتی یک پلاگين جدید را نصب می‌کنند، قابلیت Site Health آنها را بررسی می‌کند و در صورتی که پلاگین نیاز به نسخه‌ای داشته باشد که با سایت شما نمی‌خواند، نصب پلاگین را متوقف می‌کند.
 نسخه جدید وردپرس

نسخه 5.0 وردپرس، دارای یک ویراشگر مبتنی بر مسدودسازی بود و این در حالی است که وردپرس 5.1 در تلاش است که این قابلیت را به خصوص از لحاظ عملکرد ویرایشگر بهتر کند.
این شرکت متعهد شد که این ویرایشگر با سرعت بیشتری باز خواهد شد و تایپ در آن حس بهتری خواهد داشت.
 
کد مطلب: 55873
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام