کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هندزفری‌ بلوتوث اصل با قیمت مناسب در دیوار

18 اسفند 1397 ساعت 13:25

اولین قدم این است که انواع غیراورجینال در بازار را به طور کلی فراموش کنید و به دنبال خرید ارزان‌ترین هندزفری بلوتوث متناسب با پول‌تان باشید، هر چند مدل‌های فیک یک بیستم مدل‌های اصلی قیمت دارند؛‌ اما خیلی زود خراب می‌شوند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



هندزفری‌های بلوتوث به شما اجازه می‌دهند که با دست باز بدوید، ورزش کنید، رانندگی کنید و یا همزمان با انجام هر کاری تلفن‌تان را نیز پاسخ بگویید و یا به موزیک مورد نظرتان گوش کنید. بدون اینکه سیم اضافی جلوی دست و پای‌تان را بگیرد.
قیمت بسیاری از این هندزفری‌ها بالاست، زیرا علاوه بر کیفیت صدای ورودی خوب، کیفیت صدای خروجی خوبی نیز دارند. یعنی می‌توانند صدای شما را طی یک تماس تلفنی به خوبی منتقل کنند. قیمت بالای هندزفری‌های بلوث باعث می‌شود، افراد به سمت خرید انواع فیک آن بروند. انواع فیک در ظاهر با مدل‌های اصلی برابری می‌کنند اما مشکلاتی از این قبیل دارند:‌ به راحتی از طریق بلوتوث به دستگاه شما وصل نمی‌شوند، خیلی زود شارژ تمام می‌کنند، در تماس تلفنی صدای شما را به خوبی منتقل نمی‌کنند و به سرعت خراب می‌شوند.
پس اولین قدم این است که انواع غیر اورجینال در بازار را به طور کلی فراموش کنید و به دنبال خرید ارزان‌ترین هندزفری بلوتوث متناسب با پول‌تان باشید. هر چند مدل‌های فیک یک بیستم مدل‌های اصلی قیمت دارند؛‌ اما خیلی زود خراب می‌شوند.

قدم بعدی بررسی مدل‌هایی است که با سیستم عامل گوشی شما هم‌خوانی دارند. محدودیت‌هایی بین گجت‌های بازار وجود دارند. برای مثال ساعت هوشمند اپل را نمی‌توانید روی اندروید ست کنید. پس اگر گوشی اپل دارید می‌توانید چندین انتخاب داشته باشید،‌ من جمله ایرپاد ساخت اپل؛ اما برای گوشی سامسونگ و در واقع سیستم عامل اندروید باید از انواع سازگار با خودش استفاده کنید.
همچنین برخی گجت‌ها با مدل‌های قدیمی سیستم عامل‌های موبایلی درست کار نمی‌کنند. معمولا روی جعبه‌ی هندزفری ملزومات مورد نیاز برای اتصال را نوشته‌اند. همچنین می‌توانید با جست و جوی مدل و نوع هندزفری مورد نظرتان در اینترنت این اطلاعات را به دست آورید.
اگر برای شما مهم است، اطلاعات فنی دیگر مانند ویژگی حذف نویز محیط و ... را نیز بررسی کنید. دانستن این نکات واقعا اهمیت دارند.

در مرحله‌ی بعدی شما دو راه دارید: می‌توانید هزینه کنید و یک مدل حدود ۱ الی ۲ میلیون تومانی بخرید یا به خرید هندزفری دست دوم فکر کنید. راه دوم باید حتما با شناخت پیموده شود.

گام به گام خرید هندزفری بلوتوث کارکرده از سایت دیوار
با جست و جوی کلید واژه‌ی مربوط می‌توانید نتایج زیادی را در سایت دیوار مشاهده کنید. آگهی‌ها را بررسی کنید.
اولین قدم برای خرید هندزفری توجه به مدل‌ و نوع آن است. قدم بعدی این است که شما با جست و جو در فروشگاه‌های آنلاین، قیمت مدل‌های نوی همین محصول را پیدا کنید تا بدانید که آیا فروشنده در سایت دیوار قیمت عادلانه‌ای را پیشنهاد داده است یا خیر. معمولا این هندزفری‌ها وسایل جانبی مانند شارژر یا پاوربانک دارند. قدم بعدی بررسی لوازم جانبی و اطمینان از موجود و سالم بودن آن‌هاست. اگر محصول با ارزشی می‌خرید، حتما درباره‌ي موجود بودن جعبه‌ی محصول از فروشنده سوال کنید.

حالا مرحله‌ی تست می‌رسد. سعی کنید گوشی خود را به هندزفری وصل کنید. چند متر آن‌ها را از هم فاصله بدهید و مطمئن شوید که در فاصله‌ی چند متری هم به خوبی کار می‌کنند. در این مرحله برای تست یک تماس تلفنی هم برقرار کنید و از دوستتان بخواهید که کیفیت صدای شما را ارزیابی کند. یک موزیک از گوشی خودتان پخش کنید و کیفیت صدا را بسنجید. همچنین سرگوشی‌ها باید به خوبی در گوشی شما جا بگیرند و ناراحتی ایجاد نکنند، یا از گوش بیرون نیوفتند. با رعایت این نکات می‌توانید با قیمت مناسبی یک هندزفری بلوتوث خوب بخرید. چه راه‌هایی دیگری به ذهن شما می‌رسند؟
  
منبع  : ویرلن
 


کد مطلب: 55868

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55868/هندزفری-بلوتوث-اصل-قیمت-مناسب-دیوار

ايتنا
  https://www.itna.ir