کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین گوشی هوشمند زیر یک میلیون در دیوار

18 اسفند 1397 ساعت 13:10

بررسی گوشی‌های ایسوس


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در بازار تلفن‌های هوشمند بودجه نقش مهمی در انتخاب و خرید بازی می‌کند. امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد دقیقا مساوی با پولی است که پرداخته‌اید. به دلیل افزایش و یا ارتقا امکانات،‌ قیمت گوشی‌های هوشمند نیز با سرعت زیادی در حال افزایش است.
در این نوشتار گریزی به خرید یکی از گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده‌ی بازار تلفن‌های همراه، خواهیم زد تا بدانیم آیا خرید گوشی ایسوس انتخاب منطقی خواهد بود یا خیر. ویژگی‌های ایسوس نو را بررسی می‌کنیم و سپس ارزش خرید گوشی دست دوم ایسوس را می‌سنجیم.

از گوشی ایسوس چه توقعاتی داشته باشم؟
این کمپانی جزو لیدرهای بازار نیست، پس نباید محصولات آن را محصولات کمپانی‌های برتر بازار مقایسه کرد. ایسوس هر سال در حال بهتر شدن است، اما این ارتقا در مقایسه با محصولات شرکت‌هایی مانند نوکیا و هوآوی احساس می‌شود، نه در مقایسه با محصولات اپل و سامسونگ.
اگر دنبال خرید گوشی دو سیم‌کارته با سیستم عامل اندروید هستید و نمی‌خواهید همیشه دو گوشی موبایل همراهتان باشد، ایسوس کارتان را راه می‌اندازد. بیشتر مدل‌های ساخته شده توسط ایسوس‌ با دو سیم‌کارت هم‌زمان کار می‌کنند. مدل‌های جدیدتر بهتر ظاهر شدند و امکاناتی مانند تنظیم خودکار نور برای جلوگیری از خستگی چشم، لنز واید برای تصویر برداری از طبیعت، تنظیم خودکار دوربین برای عکس‌برداری از حیوانات، امکان ساخت ایموجی سه بعدی شخصی، احراز هویت تصویری یا همان فیس آی‌دی، حسگر اثرانگشت و ... دارند.
با توجه به این ویژگی‌ها، در میان گوشی‌های میان رده ارزش خرید موبایل ایسوس بالاست. بدنه ایسوس را معمولا از فلز و شیشه می‌سازند. مدل‌های اخیر که در سال ۲۰۱۸ معرفی شدند، بدنه‌های آلومینیومی دارند و از گوشی‌های خوش دست بازار هستند.

مدل دست دوم بخرم یا خیر؟
اگر آگاهی لازم را دارید، حتما گوشی دست دوم بخرید. دقت کنید که حتی اگر قرار است گوشی دست دوم را از آشنا بخرید، باز هم به آگاهی نیاز دارید، زیرا ممکن است صاحب گوشی نیز از ایرادات احتمالی خبردار نباشد. سراغ سایت دیوار بروید و کلید واژه‌ی خرید گوشی ایسوس را سرچ کنید. مدل‌هایی بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید در این سایت پیدا خواهید کرد. آخرین سری از محصولات ایسوس مدل‌های zenfone 5  هستند.
این سری در سال ۲۰۱۸ معرفی شدند. ایسوس در ایران خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه می‌دهد، پس اگر هنوز از زمان گارانتی گوشی دست دومی که انتخاب می‌کنید، مانده باشد، به نفع شما خواهد بود. معمولا میزان گارانتی این محصول ۱۸ ماه است. داشتن گارانتی (حتی گارانتی که زمان آن تمام شده است) نشان دهنده‌ی معتبر بودن کالای خریداری شده و ریجستر بودن آن است. قبل از خرید قیمت مدل نو را جست و جو کنید تا بدانید که آیا قیمت پیشنهادی فروشنده عادلانه است یا خیر. در بازار فعلی که قیمت خرید گوشی موبایل بالاست، یکی از بهترین انتخاب‌ها خرید گوشی‌های ایسوس به خصوص مدل‌های دست دوم است، شگفت انگیز است که می‌توانید با زیر یک میلیون تومان هم یک گوشی هوشمند ایسوس کارکرده و بسیار راه انداز خرید.

لب کلام
اگر بخواهیم توصیه‌ای صادقانه داشته باشیم، باید بگوییم که سراغ مدل‌های خیلی قدیمی نروید. بدنه‌ی آنها پس از مدتی شل می‌شود، نور صفحه نمایش و کیفیت دوربین و نمایشگر آنها پایین است و شارژ باطری آنها نیز خیلی زود خالی می‌شود.
همچنین حجم فضای ذخیره سازی کم آنها نیز شما را مجبور می‌کند تا همیشه به دنبال خالی کردن حافظه‌ی گوشی موبایلتان باشید. به عنوان توصیه‌ی آخر، تا زمانی که گوشی را به متخصص نشان نداده‌اید آن را نخرید.
 
منبع  : ویرلن
  
 


کد مطلب: 55866

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55866/بهترین-گوشی-هوشمند-زیر-یک-میلیون-دیوار

ايتنا
  https://www.itna.ir