کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجهیزات سیم‌کارت خور جز موبایل مشمول رجیستری نیست

15 اسفند 1397 ساعت 12:11

ایتنا - در پیگیری از کمیته اجرای طرح رجیستری تایید شد که در حال حاضر فقط تلفن همراه مشمول طرح رجیستری است و سایر تجهیزات هنوز مشمول طرح نشده‌اند.



چندی پیش اخباری از آغاز رجیستری سایر تجهیزات سیم‌کار خور از جمله مودم و روتر در آینده نزدیک منتشر شد. از جمله اینکه حمیدرضا دهقانی‌نیا معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده بود که رجیستری موبایل تمام شده، اما این طرح قرار است، برای مودم‌ها، دانگل‌ها (مودم‌های کوچک) و روترها (مسیریاب‌ها) به زودی اجرا شود.

گذشت زمان از این موضوع، سوالاتی را درباره مشمول شدن یا نشدن سایر تجهیزات سیم‌کارت خور در طرح رجیستری ایجاد کرد و برخی کاربران آخرین وضعیت اجرای طرح رجیستری برای خرید تجهیزات سیم‌کارت خور را سوال می‌کردند.

به گزارش ایتنا از فارس،‌ در پیگیری‌ها از کمیته اجرای رجیستری اعلام شد که «اکنون فقط تلفن همراه مشمول طرح رجیستری است و سایر تجهیزات هنوز مشمول طرح نشده‌اند و در جلسات آتی کمیته راهبری درباره زمان مشمولیت سایر تجهیزات تصمیم‌گیری خواهد شد. احیانا اگه کسی صاحب تجهیز سیم‌کارت خور است و مشکلی برای آن تجهیز حادث شده به مرکز تماس همتا مراجعه کند.»


کد مطلب: 55849

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55849/تجهیزات-سیم-کارت-خور-جز-موبایل-مشمول-رجیستری-نیست

ايتنا
  https://www.itna.ir