کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اینستاگرام صفحه پرسپولیس را بست

13 اسفند 1397 ساعت 13:07

ایتنا - صفحه اینستاگرام جدید باشگاه پرسپولیس که هفته گذشته از سوی این باشگاه به راه افتاده بود، توسط شبکه اینستاگرام پاک شد!





در پی حاشیه‌هایی که برای پیج اینستاگرام باشگاه پرسپولیس به وجود آمد، در نهایت هفته گذشته مسئولان این باشگاه تلاش کردند یک صفحه جدید در این شبکه مجازی به نام پرسپولیس ساخته شود.

به گزارش ایتنا از فارساینستاگرام قبلی باشگاه پرسپولیس که تیک آبی‌رنگ هم به معنای احراز هویت از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اینستاگرام دریافت کرده، وضعیت عجیبی دارد و اختیار آن در دست باشگاه پرسپولیس نیست و مسئولان این باشگاه هم در تلاش بودند تا بتواننند به این نیتجه برسند که این صفحه از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چه طریقی اداره می‌شود، اما درحالی‌که صحبت از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این بود که این صفحه در اختیار یکی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیشکسوتان قرار دارد اما درنهایت هیچ‌گاه مشخص نشد که این صفحه در اختیار کیست و چه کسی اخبار را روی این شبکه مجازی منتشر می‌کند.

در پی این اتفاقات مسئولان باشگاه تلاش کردند تا یک صفحه جدید در اختیار بگیرند تا بتوانند اینستاگرام باشگاه را در اختیار خود داشته باشند، اما در اقدامی جالب‌توجه، مدیریت اینستاگرام جهانی این صفحه جدید را بست تا باز هم وضعیت باشگاه پرسپولیس و اینستاگرام وارد فاز عجیب دیگری شود.

اینستاگرام جهانی صفحه جدیدی که این باشگاه به راه انداخت را به رسمیت نشناخت و به همین دلیل این صفحه از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این شبکه مجازی پاک شد! حالا باید دید که چالش بین باشگاه پرسپولیس و اینستاگرام که مدت‌هاست سروصدا به راه انداخته به کجا خواهد رسید.


کد مطلب: 55816

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55816/اینستاگرام-صفحه-پرسپولیس-بست

ايتنا
  https://www.itna.ir