۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۷

آپدیت جدید آیفون به حالت تاریک مجهز می‌شود

ایتنا - بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که گوشی‌های آیفون با دریافت آپدیت جدید آی اواس ۱۳.۱ به حالت تاریک (Dark Mode) مجهز خواهند شد.
آپدیت جدید آیفون به حالت تاریک مجهز می‌شود


به نظر می‌رسد که اپل نیز قصد دارد حالت تاریک موسوم به Dark Mode را به تمامی محصولات مبتنی بر سیستم عامل آی او اس خود اضافه کند و بدین ترتیب اعلام کرده است که کاربران قادر خواهند بود با دریافت نسخه جدید به‌روزرسانی سیستم عامل آی‌اواس و آپدیت آن به نسخه ۱۳.۱، حالت تاریک را به دستگاه خود اضافه کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، با توجه به آنکه طی چند ماه اخیر شاهد عرضه حالت تاریک و شبانه (Dark Mode) برای سرویس و نرم‌افزارهای موبایلی نظیر یوتیوب، اندروید مسیجز و واتس اپ بودیم، حالا طبق گزارش‌های منتشر شده در وب سایت فون آرنا، به نظر می‌رسد که اپل نیز قصد دارد به صورت کلی این قابلیت را به پلتفرم خود اضافه کند تا به کاربرانش این امکان را بدهد تا با فعال سازی آن بتوانند بر روی تمامی نرم افزار و اپلیکیشن‌های موردنظر از آن بهره ببرند.

همانطور که از نام حالت شبانه و تاریک مشخص است، این تم برای آن دسته از افرادی که با حالت خودکار و معمول شبکه‌های اجتماعی که پس زمینه سفید و روشنی دارد، مشکل دارند و جز آن دسته از کاربرانی هستند که بیش‌تر هنگام شب و تاریکی محیط از اینترنت و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود و چشمان آن‌ها را کمتر اذیت خواهد کرد.
به‌طور قطع بسیاری از کاربرانی که به هنگام شب از گوشی‌های هوشمند استفاده بیشتری می‌کنند، از انتشار این خبر بسیار خوشحال خواهند شد.
کد مطلب: 55815
برچسب ها: Dark Mode آیفون
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام