۳
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۴

جزئیات جدید تقلب در رای‌گیری پیامکی صدا و سیما

ایتنا - آذری جهرمی ابعاد دیگری از این حاشیه جنجالی برنامه صدا و سیما را در خصوص جعل آرای پیامکی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
جزئیات جدید تقلب در رای‌گیری پیامکی صدا و سیما

درچند روز گذشته خبری مبنی بر تقلب در رای‌گیری از سوی یک برنامه تلویزیونی توسط وزیر ارتباطات افشا شد که جنجال‌های زیادی در پی داشت.

به گزارش ایتنا، تعدادی از کاربران اپراتورهای تلفن همراه طی دو روز گذشته اعلام کردند پیامک تأیید رأی به یک برنامه‌ تلویزیونی برایشان ارسال شده، در حالی که آن‌ها اصلاً در این رأی‌گیری شرکت نکرده بودند و یا رای‌شان برنامه دیگری بوده است. این موضوع از اختلال در سامانه رأی‌گیری بخش مردمی جشنواره تلویزیونی جام‌جم حاکی بود.

اما پس از انتشار این اعتراض‌ها، روابط عمومی معاونت سیما در خبری اختلال در سیستم رأی‌گیری را تأیید کرد و آن را به استقبال مردم از نظرسنجی نسبت داد و اعلام کرد «رای‌گیری بخش مردمی جشنواره تلویزیونی جام‌جم که از ۲۳ بهمن شروع شد، تا پنجشنبه ۹ اسفند بیش از ۴۰ میلیون رأی در سامانه USSD و روبیکا به خود اختصاص داد، اما ایجاد اختلال در این سامانه حاشیه ساز شد.»

اما به تازگی  وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود، اخبار جدیدی را در خصوص این حاشیه‌های به‌وجود آمده در صدا و سیما را افشا کرد.  
 
افشاگری وزیر ارتباطات در باره تقلب پیامکی صدا و سیما





 
کد مطلب: 55812
نام شما
آدرس ايميل شما


فرهاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا به قول یکی " داریم به کجا میریم"
کلاه برداری در نظرسنجی مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
رئیس شبکه 3 باید استفا بدهد
مشهدی رند
feedback
Germany
نو گل شکفته باغ مدیریت چند تا نقطه....با 29 سال سن عجب شاهکاری به خرج دادند!!! نشان دادن در باغ تربیت مدیران چند تا نقطه...همه نو گلان مادرزاد متقلب و در کار مدیریت انتخابات همگی خبره هستند!!! فقط افسوس که مردم همیشه در صحنه به اندازه گذشته خرفت نیستند!!! ایشان که از پس فردوسی پور که کارمندشان است هم بر نیامدند،فکر نکنم از پس cnn،mbc وفاکس نیوز هم بر بیایند ای عزیز برادران همیشه گم نام حاضر در صحنه تقلب و هک!! خلاصه گفته باشم..دو روز دیگه نگید که نگفتم!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام