۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۲

نرخ تعامل برای پست‌های ویدیویی اینستاگرام دوبرابر است

ایتنا- آمارها و مطالعات نشان می‌دهد که میزان مشارکت و تعامل با پست‌های ویدیویی اینستاگرام، دو برابر سایر انواع پست‌هاست. این مطالعات همچنین نشان داد که اکثر کاربران اینستاگرام، چند دنبال کننده (فالوور) دارند و هر پست به صورت میانگین چند لایک (پسند) دریافت می‌کند.
نرخ تعامل برای پست‌های ویدیویی اینستاگرام دوبرابر است
اخیراً یک مطالعه روی شبکه اجتماعی اینستاگرام انجام شد. این مطالعه نشان داده است که نرخ تعامل و مشارکت برای پست‌های ویدیویی اینستاگرام دو برابر دیگر انواع پست‌هاست.
این مطالعات حاصل بررسی 48065694 پست اینستاگرامی از 306278 کاربر خوب اینستاگرام است.
بیش از 80 درصد از کسب و کارها، به المان مشارکت (تعامل) به عنوان مهم‌ترین معیار در موفقیت صفحه می‌نگرند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سرچ انجین لند، پست‌های اینستاگرامی به صورت متوسط 5963 لایک دریافت کردند که تعداد این لایک‎ها تا حدود زیادی تحت تأثیر کاربران تأثیرگذار است. تعداد متوسط لایک‌ها، به 100 نزدیک‌تر است که نشان می‌دهد 50 درصد از کاربران، برای یک پست معمولی کمتر از 100 لایک دریافت می‌کنند.
 
پست‌های ویدیویی بیشترین تعداد لایک را دریافت می‌کند و سال به سال به نرخ تعامل این ویدیوها افزوده می‌شود. پست‌های اینستاگرامی به صورت  متوسط 100.34 کامنت (نظر) دریافت می‌کنند و پست‌های ویدیویی به صورت متوسط 150 نظر دریافت می‌کنند.
ویدیوهای ویروسی، جذابیت بیشتری برای دریافت نظرات کاربران را دارد.
 

از سوی دیگر، تعداد متوسط کامنت‌ها به ازای هر ویدیو، 4 کامنت است و این بدان معناست که بیش از 50 درصد از کل کاربران، به ازای هر پست ویدیویی، کمتر از 4 کامنت دریافت می‌کنند.
در زمینه‌ هشتگ‌ها هم نتایج جالبی به دست آمده است. پست‌های اینستاگرامی به صورت متوسط 1 هشتگ را دارد. در صورتی که هشتگ‌های بیشتری مورد استفاده قرار گیرد، متوسط نرخ تعامل، کاهش می‌یابد.
 
بنظر کارشناسان بهتر است که به جای استفاده از هشتگ‌ها زیادی، حداکثر از 5 هشتگ استفاده کنید. اگر بخواهیم حرفه‌ای‌تر صحبت کنیم، بهتر است به جای کمیت، به فکر میزان مرتبط بودن هشتگ با موضوع اصلی باشیم.

بر اساس اطلاعات و آمارها، 46.6 درصد از کاربران اینستاگرام، کمتر از 1000 فالوور دارند. حدود 33.5 درصد از کاربران بین 1000 تا 10000 فالوور، فقط 9.8 درصد، 10000 تا 50000 و 2.7 درصد 50000 تا 100000 فالوور دارند.
 
کد مطلب: 55809
برچسب ها: اینستاگرام لایک
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام