کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایان شب سیاه اپل بالاخره سفید خواهد شد

10 فروردين 1398 ساعت 11:09

ایتنا- تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل دارد دوران افت فروش را پشت سر می‌گذارد و وضعیت فروش محصولات این شرکت به زودی بهبود می‌یابد.


اپل اخیرا اعلام کرد که قصد دارد سیاست‌های فروش خود را تغییر دارد و این سیاست‌ها منجر به تغییر در ساختار فروش و بازنگری در قیمت برخی از محصولات این شرکت شد.
با ایجاد این تغییرات، فروش گوشی‌های آیفون اندکی بهتر شد. مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل ادعا کرد که به زودی ایام افت و نزول اپل به پایان خواهد رسید و اپل وارد دوره جدیدی خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اوبرگیزمو، تیموتی آرکوری، تحلیلگر UBS نیز ادعا کرد که فروش اپل به زودی اوج خواهد گرفت و این شرکت از وضعیت پیشین خارج خواهد شد.
او اذعان داشت که بازنگری شرکت اپل در قیمت‌های کشور چین، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین علل بهبود فروش محصولات آیفون بود. وی گفت: «زنجیره تأمین آیفون در حال رشد و بهبود است و کاهش قیمت‌ها در چین یکی از علل اصلی این بهبود تلقی می‌شود.»
 
گفتنی است که میزان دقیق بودن این گفته‌ها هنوز مشخص نیست و باید منتظر باشیم و حرکت‌ها و اقدامات شرکت اپل را بررسی کنیم تا از صحت و سقم این موضوعات مطلع شویم.
تیم کوک، مدیرعامل اپل، چندی قبل در سخنرانی خود به دلایلی پرداخت که فروش آیفون‌های جدید به حد مورد انتظار این شرکت نخواهد رسید.

 

یکی از این علل، برنامه تعویض باتری بود که در سال 2018 پیاده شد و به موجب این قانون، اشخاص می‌توانستند با قیمت 29 دلار، باتری گوشی‌های قدیمی را تعویض کنند.
با این طرح دارندگان گوشی‌های قدیمی آیفون ترجیح دادند که به جای صرف مبالغ هنگفت، با فقط 29 دلار، به عمر گوشی خود اضافه کنند.
 
کوک افزود که قیمت یکی از عوامل اصلی در خرید محصولات است و در گفتگو با خبرگزاری رویترز اشاره کرد که به احتمال زیاد قیمت آیفون در برخی از بازارهایی که تحت تأثیر دلار قوی آمریکا، دچار آسیب‌های مخربی شده‌اند، با کاهش همراه خواهد شد.
 


کد مطلب: 55807

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55807/پایان-شب-سیاه-اپل-بالاخره-سفید-خواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir