۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۳

بهترین گوشی‌های کنگره جهانی موبایل 2019

ایتنا- کنگره جهانی موبایل سال 2019 نشان داد که سال جاری میلادی، یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین سال‌ها در عرصه گوشی‌های موبایل خواهند بود و گوشی‌های تاشو، سریع و 5G خوبی به بازار عرضه خواهد شد.
بهترین گوشی‌های کنگره جهانی موبایل 2019
در سال 2019 قرار است که سال کاملاً متفاوتی در عرضه گوشی‌های هوشمند رقم بخورد. شرکت‌ها، خلاقیت زیادی در گوشی‌های خود بکار برده‌اند و تلاش دارند که در سال جاری، بهترین گوشی‌های خود را به بازار عرضه کنند.
نوکیا سعی دارد دوربین‌های خود را برجسته کند، هواوی و سامسونگ به فکر تاشوکردن گوشی‌ها هستند و نوبیا قصد دارد گوشی را دور مچ دست کاربر بپیچاند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از ورج، در کنگره جهانی موبایل سال 2019، از گوشی‌های هوشمند مختلفی رونمایی شد.

هواوی میت ایکس، یکی از بهترین گوشی‌هایی بود که در این کنگره رونمایی شد. این گوشی تبلت‌مانند در حال حاضر در بین تمامی محصولات این نمایشگاه، بهترین است و بدون هیچ‌گونه شکافی تا می‌شود، ضخامت آن در حالت تاشده 11 میلی متر و در حالت باز، 5.4 میلی متر است.
قیمت این گوشی، 2299 یورو و تاریخ انتشار آن، حوالی ماه ژوئن اعلام شده است.

بهترین گوشی تاشو در نمایشگاه امسال، شیائومی می میکس 3 بود که از نظر سخت‌افزاری، یکی از بهترین محصولات این نمایشگاه به حساب می‌آمد.
پردازنده آن، اسنپ‌دراگون 855 و دوربین آن دارای مکانیزم کشویی است.
 

زیباترین گوشی این نمایشگاه، LG G8 قرمزرنگ بود. LG G8 ThinQ  به معنای حقیقی کلمه، در رنگ قرمز محشر است.
صفحه نمایش 6.1 اینچی این گوشی، بهترین پنل OLED جهان شناخته می‌شود که حتی به عنوان اسپیکر و سیستم صوتی گوشی هم شناخته می‌شود.
دوربین اصلی G8، دارای پیکسل‌های 1.4 میکرومتری است و دو یا سه دوربین در پشت خود خواهد داشت.
شرکت  LG تمام لنزها و سنسورها را تحت سطح “Gorilla Glass” قرار می‌دهد.

“Punkt MPO2”  کوچک‌ترین گوشی این نمایشگاه بود و به عقیده بسیاری از متخصصان ترکیبی‌فوق العاده از زیبایی و سادگی بود و برای افرادی مناسب است که از اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌ها فراری هستند. حتی میزان باتری باقیمانده و قدرت سیگنال هم در این گوشی نمایش داده نمی‌شود.
 
کد مطلب: 55791
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام