۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰

FedEx از ربات تحویل خودران رونمایی می‌کند + همراه با ویدیو

ایتنا- شرکت FedEx قصد دارد که در اواخر سال جاری میلادی از ربات تحویل خودران خود رونمایی کند. حداکثر سرعت این ربات 10 مایل بر ساعت خواهد بود.
FedEx از ربات تحویل خودران رونمایی می‌کند + همراه با ویدیو
کسب و کارهای نوپا قصد دارند که در حوزه‌های مختلف به کمک آمازون بیایند و با تولیدات و ابتکارات خود این شرکت را در عرصه تحویل کالاها یاری دهد. یکی از این کسب و کارهای نوپا، FedEx نام دارد که تصمیم گرفته است به آمازون کمک کند. ربات‌های FedEx، می‌توانند کالاهایی که قرار است مسیرهای کوتاهی طی شود تا به دست مصرف کننده برسد را منتقل کنند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ورج، این ربات که “FedEx SameDay Bot” نام دارد و گفته شده است که می‌تواند آخرین مایلی که تا مقصد باقی مانده است را با کارایی بیشتری طی کند. ربات‌های “SameDay” به واسطه باتری کار می‌کنند و حداکثر سرعت آنها 10 مایل بر ساعت است. ربات‌های مورد بحث کاملا خودران هستند.
 
اساس خودران بودن این ربات‌ها به این شکل است که مانند خودروهای خودران و دوربین‌های معمولی از سنسورهای LIDAR استفاده می‌کنند و با تکیه بر این فناوری، به صورت کاملاً خودران در پیاده‌روها حرکت می‌کنند.  “FedEx”  اعلام کرد که این ربات در ابتدا برای انتقال بسته‌ها بین دفاتر این شرکت در ممفیس مورد استفاده قرار می‌گرفت.
 

این شرکت اعلام کرد که وقتی این ربات در آزمایش‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده بود، سربلند بیرون آمد، قرار بر این شد که خدمات آن در سایر شرکت‌ها و خرده‌فروش‌ها ارائه شود و در نهایت هم این ربات، بخش استانداردی از سرویس تحویل روزانه شد.  در حال حاضر، با شرکت‌هایی مانند “AutoZone”، “Lowe’s”،  “Pizza Hut”، “Target” و غیره صحبت‌هایی صورت گرفته است و قرار است که نیاز آنها برای استفاده از این سرویس تحویل ربات، ارزیابی شود.
 
شرکت “FedEx” اعلام کرد که بیش از 60 درصد از مشتریان خرده‌فروشی‌ها که در سه مایلی آن مغازه زندگی می‌کنند می‌توانند از خدمات این ربات بهره‌مند شوند. بهترین فاصله برای ربات چرخ‌دار همین فاصله سه مایل است.
کد مطلب: 55789
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام