کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پوشش دهی TD-LTE ماهان‌نت

11 اسفند 1397 ساعت 13:42

در کم‌تر از یکسال ماهان‌نت 60 شهر را تحت پوشش خدمات خود قرار داد و الان در مدت زمان یکسال و نیم، کاربران نزدیک به 1100 شهر امکان استفاده از TD-LTE ماهان‌نت را دارند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



اینترنت نسل چهار ثابت ماهان‌نت که با عنوان اینترنت TD-LTE شناخته می‌شود، بیش از یک سال هست که به صورت گسترده در اختیار کاربران قرار گرفته است و تا کنون نتیجه توجه کاربران سازمانی، خانگی و خصوصاً گیمرها را به خود جلب کرده است.
این سرویس با حداکثر سرعت ۴۰ مگابیت برثانیه عرضه می‌شود که در مقایسه با اینترنت پرسرعت ADSL از ۴ برابر سرعت بالاتری بهره برده است. نکته مهم‌تر این است که به همین  اندازه که سرعت این سرویس بالاتر هست، از کیفیت و پایداری بیشتری برخوردار است. درنتیجه کاربران TD-LTE کم تر با مشکلاتی از قبیل قطعی اینترنت مواجه می‌شوند.
 
یکی از دیگر ویژگی‌های مهم این سرویس ماهان‌نت امکان استفاده از آن روی خطوط فیبر نوری و PCM هست. همانطور که می‌دانید شرکت مخابرات با عرضه خطوط تلفن فیبرنوری، امکان استفاده از اینترنت سایر شرکت‌ها به جز مخابرات را روی این خطوط محدود کرد.
روزانه کاربران بسیاری با مشکل کندی سرعت اینترنت مخابرات مواجه هستند و به تغییر این سرویس تمایل دارند، اما متاسفانه هیچ شرکتی به جز خود مخابرات امکان ارائه اینترنت ADSL را روی این خطوط ندارد. فناوری اینترنت پرسرعت نسل چهار ثابت، امکان استفاده از اینترنت پرسرعت را در اختیار افرادی قرارداد که از خطوط فیبر نوری استفاده می‌کنند و دیگر این دسته از کاربران ملزم به استفاده از اینترنت مخابرات نیستند.

 

پوشش دهی TD-LTE ماهان‌نت

 

به گزارش روابط عمومی ماهان‌نت در ابتدای عرضه این سرویس، تهران و چند شهر تحت پوشش خدمات TD-LTE ماهان‌نت و سایر شرکت‌های عرضه کننده آن بودند. اما در کم‌تر از یکسال ماهان‌نت 60 شهر را تحت پوشش خدمات خود قرار داد و الان در مدت زمان یکسال و نیم، کاربران نزدیک به 1100 شهر امکان استفاده از TD-LTE ماهان‌نت را دارند. که این مهم یکی از افتخارات ماهان‌نت هست. گفتنی است که تا پایان سال جاری، به این تعداد افزوده خواهد و امیدواریم بتوانیم رضایت مردم ایران را در استفاده از اینترنت جلب کنیم. چراکه اینترنت به یکی از نیازهای اساسی هر فرد تبدیل شده است.
 
برای نمونه برخی از شهرهایی که هم‌اکنون تحت پوشش خدمات TD-LTE ماهان‌نت هستند عبارتند از: ارومیه، اهواز، اصفهان، تبریز، تهران، زاهدان، زنجان، سنندج، شیراز، قم، مشهد، کرمانشاه و غیره...
 
در لینک زیر یک نقشه قرار داده شده که آن‌جا تمام شهرها و مناطقی که تحت پوشش ماهان‌نت هستند را می‌توانید به صورت دقیق چک کنید. مناطقی که با رنگ آبی نمایش داده می‌شوند، تحت پوشش خدمت TD-LTE ماهان‌نت هسستند.
 
« نقشه مناطق تحت پوشش TD-LTE ماهان نت»
 
برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از جشنواره‌ها و تخفیف‌های اینترنت پرسرعت TD-LTE، با شماره تلفن 02187277 یا شماره کشوری 1514 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ماهان‌نت اطلاعات خود را بی دریغ در اختیار شما عزیزان قرار دهند.
 
 


کد مطلب: 55782

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55782/پوشش-دهی-td-lte-ماهان-نت

ايتنا
  https://www.itna.ir