۰
plusresetminus
پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

گوشی‌های مجهز به باتری‌های بسیار قدرتمند می‌شوند

ایتنا - شرکت انرجايزر که به علت تولید انواع باتری شهرت دارد، به تازگی از تلاش های خود برای تولید گوشی هوشمندی خبر داده که باتری آن 18 هزار میلی آمپری است.
گوشی‌های مجهز به باتری‌های بسیار قدرتمند می‌شوند

انرجایزر در حال سرمایه گذاری برای تولید انواع گوشی‌های قدرتمند است و در کنگره جهانی موبایل هم چند نمونه اولیه از گوشی‌های هوشمند خود را عرضه کرد.

یکی از گوشی‌های جدید این شرکت Power Max P18K Pop است که از نظر ظاهری به یک آجر کوچک شباهت دارد و نمایشگر آن به یک باتری 18 هزار میلی آمپری متصل است. این باتری می‌تواند گوشی یادشده را برای روزهای متمادی روشن نگهدارد.

به گزارش ایتنا از فارس، تا به امروز اکثر باتری‌های نصب شده بر روی گوشی‌های مختلف، 3 تا 4 هزار میلی آمپری بوده اند. اما گوشی تازه انرجایزر که مجهز به سیستم عامل اندروید 9 است به علت استفاده از این باتری قدرتمند 1.8 سانتیمتر ضخامت دارد. وزن این گوشی اعلام نشده، اما گفته می‌شود این گوشی در حدود 450 گرم وزن دارد که حداقل دو برابر گوشی‌های عادی است.

یک گوشی با چنین باتری به مدت 50 روز در حالت استند بای روشن می‌ماند و در صورت مشاهده مداوم ویدئو و فیلم هم برای دور قابل استفاده است. در صورت استفاده از گوشی برای گفتگو نیز باتری یادشده تا 90 ساعت قابل استفاده خواهد بود.

در این گوشی از پردازنده 2 گیگاهرتزی MediaTek، 6 گیگابایت رم، نمایشگر 6.2 اینچی، دوربین هایی با سه و دو لنز در پشت و جلو استفاده شده و قیمت آن 600 یورو اعلام شده است.
کد مطلب: 55774
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام