۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۲

PS5 تا سال 2021 یا 2022 به بازار نمی‌آید

ایتنا- تحلیلگران بر این باور هستند که دستگاه PS5 به این زودی به بازار عرضه نمی‌شود و احتمالا در سال 2021 یا 2022 در دسترس مخاطبان و علاقمندان قرار خواهد گرفت.
PS5 تا سال 2021 یا 2022 به بازار نمی‌آید
شرکت سونی در حال در حال کار بر روی نسل جدید کنسول بازیست که نام PS5 برای آن انتخاب شده است، ولی هنوز زمان نهایی عرضه آن به بازار مشخص نیست. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این گوشی بیان نشده است و به همین خاطر باید تا زمان عرضه آن منتظر بمانیم.
پیش از این برخی از تحلیلگران بر این باور بودند که این کنسول در اواخر 2019 یا 2020 به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش ایتنا به نقل از آپلود وی.آر، شواهد و قرائن نشان می‌دهد که PS5 تا سال 2021 یا 2022 به بازار عرضه نمی‌شود.
تسویوشی کودرا، مدیرعامل شرکت “Sony Interactive Entertainment” اظهار داشت: «سه سال دیگر زمان نیاز است تا PS5 در اختیار مخاطبان قرار گیرد. ما در این سه سال، برای برداشتن یک گام بلند آماده می‌شویم و قصد داریم که تحول بزرگی در این زمینه ایجاد کنیم.»
 
سونی هیچ گزارشی در مورد استفاده از واقعیت مجازی در PS5 نکرده است ولی مدت زمان سه سال، می‌تواند زمانی خوبی برای تحولات گسترده در عرصه بازی‌های کامپیوتری باشد.
احتمال دارد که هدست‌های واقعیت مجازی PSVR 2 نیز با همین نسخه به بازار عرضه شود. شرکت مایکروسافت که یکی از رقبای اصلی سونی در حوزه بازی به حساب می‌آید، قصد دارد از کنسول جدید ایکس‌باکس در نمایشگاه E3 پرده برداری کند.
 

این تأخیر سه ساله سونی، باعث می‌شود که شرکت مایکروسافت بتواند جایگاه خود را مستحکم‌تر از قبل کند. البته این مسئله هم به صحت شایعاتی بستگی دارد که در مورد ایکس‌باکس منتشر شده است.
در هر حال در نمایشگاه E3 مشخص خواهد شد که دو شرکت، چه چیزی برای ارائه دارند.
 
به احتمال زیاد کنسول بعدی سونی، قصد دارد که به رقابت با دستگاه هیبریدی پرتابل یا کنسول “Switch” شرکت نینتندو بپردازد و شاید قرار است که یک پلی‌اسیشن پرتابل به بازار عرضه شود.
هنوز شرکت سونی هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه این کنسول نکرده است.
 
کد مطلب: 55770
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام