۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۳

سونی از نمونه اولیه گوشی 5G خود پرده برداشت

ایتنا- شرکت سونی تلاش خود را برای ورود به دنیای 5G به کار بست و از نمونه اولیه گوشی 5G خود در کنگره جهانی موبایل 2019 پرده برداشت. این گوشی دارای نسبت تصویر 21:9 است و شباهت زیادی با ایکسپریا 1 جدید دارد.
سونی از نمونه اولیه گوشی 5G خود پرده برداشت
سونی، نخستین تجربه خود از ورود به دنیای 5G را در کنگره جهانی موبایل 2019 یا “MWC 2019” به نمایش گذاشت.
اولین گوشی هوشمند 5G سونی با عنوان “AG-1” شناخته می‌شود. این شرکت اعلام کرده است که گوشی مورد بحث دارای تراشه اسنپ‌دراگون 855 است. این تراشه روی گلکسی اس10 5G هم مورد استفاده قرار گرفته است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از نوت‌بوک‌چک، این گوشی برای انجام قابلیت‌های  5Gدارای مودم کوالکام X50 است. سونی تصریح کرده که AG-1 می‌تواند از پروتکل‌های موج 5 میلی‌متری و 6 گیگاهرتزی استفاده کند که با باندهای رادیویی نسل جدید در ارتباط هستند.
این گوشی همچنین از اندروید 9 پای به عنوان سیستم عامل استفاده خواهد کرد.
 
این گوشی از نظر ظاهری، قد بلندی دارد و نسبت تصویر آن 21:9 است که مشابه ‌ایکس‌پریا 1 4G است. از سوی دیگر، نمایندگان سونی در این همایش اظهار داشتند که اگر شرکت سونی در آینده بخواهد اولین گوشی 5G خود را توسعه دهد، ممکن است که ظاهر گوشی را به صورت کامل تغییر دهد.
در هر حال سونی هیچ صحبتی  مبنی بر زمان دقیق عرضه این گوشی ارائه نداد.
 گوشی 5G سونی

در حال حاضر نسل دوم مودم X50، یعنی X55 عرضه شده است و امید است که این غول الکترونیک ژاپنی تلاش خود را به کار ببندد و هر چه سریع‌تر گوشی 5G خود را به‌روزرسانی کند.
آدام مارش، یکی از اعضای تیم ارتباطات جهانی سونی اذعان داشت: «دستگاه مورد نظر بیشتر برای تست 5G طراحی شده است و هنوز برای عرضه به عنوان یک محصول تجاری آماده نیست.»
 
تست شبکه و تست تجربه کاربر باید روی این گوشی انجام شود. بسیاری از کاربران انتظار دارند که گوشی 5G این شرکت، مراحل تست و آزمایش را زودتر پشت سر بگذارد و  در سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.
 
کد مطلب: 55767
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام