۱
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۸

سامسونگ گلکسی نوت 10 با چهار دوربین به بازار عرضه می‌شود

ایتنا- شرکت سامسونگ در کنفرانس جهانی موبایل سال 2019 از گلکسی اس10 5G رونمایی کرد که یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های مدل 5G با سایر مدل‌ها، این است که این مدل، یک مجموعه با چهار دوربین در پشت گوشی دارد.
سامسونگ گلکسی نوت 10 با چهار دوربین به بازار عرضه می‌شود
شرکت سامسونگ به تازگی اعلام کرد که قرار است گلکسی نوت 10 با چهار دوربین به بازار عرضه شود. کنفرانس جهانی موبایل 2019 یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌هایی که هر سال برگزار می‌گردد و در سال جاری میلادی، یکی از اصلی‌ترین سال‌های این همایش بود. در این همایش شرکت سامسونگ، از گلکسی اس10 5G رونمایی کرد.
 
 
به گزارش ایتنا به نقل از اوبرگیزمو، این گوشی، چهار دوربین در پشت خود خواهد داشت. البته این اولین باری نیست که سامسونگ از چهار دوربین  استفاده می‌کند و این اتفاق در گلکسی A9 هم افتاده بود.
در حال حاضر بر اساس گزارش منابع مختلف، سامسونگ قصد دارد این نقشه رو در مورد گلکسی نوت 10 هم پیاده کند و دومین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت که در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود هم چهار دوربین خواهد داشت.
 
لازم به ذکر است که هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد نوع دوربین‌هایی که قرار است در این گوشی نصب شود، در دست نیست. برخی از تحلیلگران بر  این باور هستند که همان دوربین‌های گلکسی اس10 5G در نوت 10 به کار خواهد رفت و برخی دیگر معتقدند که سنسورها و لنزهای متفاوتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 

یکی از بهترین راه‌ها برای متمایز کردن نوت 10 از مدل‌های گلکسی اس10، وجود همین چهار دوربین در پشت نوت 10 است. در حال حاضر اطلاعات دیگری در مورد نوت 10 در دسترس نیست.

آنچه معلوم است، این است که این گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ در سال 2019 خواهد بود.
تحلیلگران انتظار دارند که سخت افزار معمول سامسونگ مانند تراشه‌های جدید سامسونگ یا کوالکان، صفحه نمایش بزرگ، پشتیبانی از قلم S و رم 6 تا 8 گیگابایتی در این گوشی به کار رود.
 
البته این قابلیت‌ها فقط در حد انتظار و فرض هستند و احتمال دارد که نوت 10، کاملا متفاوت باشد. در چند ماه آینده، به احتمال فراوان، قابلیت‌های بیشتری از این گوشی نمایش داده خواهد شد و امیدواریم که انتظارات تحلیلگران از این گوشی، درست باشد.
 
کد مطلب: 55766
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام