۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۰

گلکسی فولد؛ چشم انداز سامسونگ از یک آینده تاشو

ایتنا- چشم انداز سامسونگ از گوشی‌های هوشمندی که قرار است در آینده به بازار عرضه شود، بیانگر وجود یک آینده تاشو برای این دستگاه‌هاست. در آینده تاشو، دیگر جایی برای جک هدفون نخواهد بود.
گلکسی فولد؛ چشم انداز سامسونگ از یک آینده تاشو
“Galaxy Fold” جالب‌ترین اطلاعیه‌ای بود که در رویداد “Galaxy Unpacked” سامسونگ به آن اشاره شد.
به نظر می‌رسد که این روزها، گلکسی اس10 و مدل‌های مختلف آن، بحث جذاب بسیاری از منابع و علاقه‌مندان شرکت سامسونگ است ولی پس از اطلاعیه این شرکت در مورد «گلکسی فولد»، توجه همه به سمت این موضوع جلب شده است.

به گزارش ایتنا به نقل از ورج، دی‌جی کوه، مدیرعامل سامسونگ در رویداد مذکور با افتخار اعلام کرد: «فولد، صنعت دستگاه‌های هوشمند را در مسیری کاملا نو و جدید قرار داده است.»
ظاهرا آینده دستگاه‌های هوشمند یک آینده تاشو خواهد بود. که در این آینده، هیچ جایی برای جک هدفون 3.5 میلی‌متری در نظر گرفته نشده است.
 
جک هدفون به عنوان یک مانع برای تولیدکنندگان گوشی محسوب می‌شود و سامسونگ نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دستگاه‌های هوشمند، موضع خود را در این زمینه مشخص نموده است. سامسونگ، تصمیم خود را روی گلکسی فولد عملی خواهد کرد و در این گوشی هیچ جد هدفونی وجود نخواهد داشت.
 
جک هدفون تنها استانداردی نیست که از گلکسی فولد حذف می‌شود، اسلات کارت میکرو اس.دی هم حذف خواهد شد. سامسونگ تلاش کرد که این قابلیت را از گلکسی اس6 حذف کند و پس از شکایت مشتریان، این قابلیت را در سال 2016 به اس7 برگرداند.

تصمیم سامسونگ این است که فناوری‌های مختلفی را در گلکسی فولد قرار دهد. احتمال دارد که در آینده نزدیک، گزینه‌های دیگری هم حذف شود. البته این مسئله به بازخورد مشتریان بستگی دارد.
این گوشی قرار است که در ماه آوریل به بازار عرضه شود.
 
گزارش‌ها نشان می‌دهد که مدل پایه این گوشی 1980 دلار قیمت خواهد داشت و با اقدامات سامسونگ، احتمالا آینده روشن‌تری پیش روی هدفون‌های بی‌سیم خواهد بود.

 


 
 
سامسونگ اعلام کرد که گلکسی فولد، لوکس‌ترین گوشی است که شرکت سامسونگ تاکنون تولید کرده است.
 
  
 
کد مطلب: 55758
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام