کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسل جدید کوادکوپترها و پهپادهای هوشمند در سال 2019

7 اسفند 1397 ساعت 16:29

در واقع کوادکوپتر نوعی از عمود پرواز شبیه به هلیکوپتر است که توسط 4 عدد موتور با توان یکسان ساخته می شود، کوادکوپترها به دلیل اینکه قطعات مکانیکی کمتری نسب به هلیکوپتر دارند، از فرسایش و اصطحلاک بسیار کمتری برخوردارند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



اگر از علاقه مندان به پرواز و تصویر برداری هوایی باشید حتما تا کنون نام کوادکوپتر یا پهپاد تصویر برداری به گوشتان خورده است ، این وسیله در واقع نوعی ربات پرنده است که میتواند به صورت عمودی پرواز نماید و در تمامی جهات حرکت نماید.

در واقع کوادکوپتر نوعی از عمود پرواز شبیه به هلیکوپتر است که توسط 4 عدد موتور با توان یکسان ساخته می شود، کوادکوپترها به دلیل اینکه قطعات مکانیکی کمتری نسب به هلیکوپتر دارند، از فرسایش و اصطحلاک بسیار کمتری برخوردارند.
امروزه کوادکوپترها بسیار فراگیر شده اند و در زمینه های مختلفی از آنها استفاده می شود ، شاید در زمانی نه چندان دور از کوادکوپترها فقط جهت مصارف تفریحی و سرگرمی استفاده می شد اما با پیشرفت تکنولوژی کاربردهای آنها بسیار جامع شده است.
کاربردهایی نظیر تصویر برداری هوایی یا هلی شات حرفه ای، پهپادهای سم پاش ، کوادکوپترهای امداد و نجات که برای مناطقی که صعب العبور است بسیار کاربردی است.
کوادکوپترهایی جهت نقشه برداری هوایی و مصارف صنعتی همانند حمل و نقل بار و شاید در آینده ای نزدیک حمل و نقل مسافر...

اما نکته جالب در مورد کوادکوپترهای نسل جدید ، هوشمند شدن آنها می باشد ، امروزه کمپانیهایی همانند مایکروسافت ، اینتل ، هیتاچی ، ایسوس ، گوپرو و... همگی به فکر ساخت و طراحی پهپاد یا کوادکوپتر هستند و تا به حال هم مواردی را طراحی و تولید کرده اند که توانست در مدت کوتاهی طرفداران خاص خود را جمع نماید.
اما شاید بتوان بزرگترین کمپانی ساخت پهپاد و هلی شات را Dji نام برد ، کمپانی ای با سابقه بسیار مفید در این زمینه که تا کنون بسیار موفق بوده است ، کمپانی Dji در ابتدای فعالیت خود پهپادهایی جهت تصویر برداری هوایی طراحی میکرد که از موفق ترین آن میتوان به فانتوم 4 پرو اشاره کرد ، البته کوادکوپترهایی نظیر اسپارک و مویک پرو نیز از تولیدات موفق دی جی آی محسوب می شوند.
 

نسل جدید کوادکوپترهای 2019 بسیار هوشمند شده اند ، پردازنده های بسیار حرفه ای ، مجهز بودن به سنسورهای تشخیص موانع ، سنسورهای اسکن محیط ، استفاده از موقعیت یاب ماهواره ای GPS باعث می شود پرواز بسیار دقیق و بی نقصی را تجربه کنید.
در واقع هیچ وقت کوادکوپترتان گم نمی شود ، چون با استفاده از موقعیت یاب ماهواره ای همیشه مسیر بازگشت به نقطه اولیه پرواز را به صورت دقیق طی خواهد کرد.

نکته دیگر در مورد نسل جدید کوادکوپترها بهره گیری از سنسورهای تشخیص موانع ، اسکنر دقیق محیط و سیستمهای خلبان خودکار یا اتوپایلوت می باشد که میتواند یک پرواز بسیار پایدار و بدون استرس را برای شما فراهم آورد.
اگر بخواهیم کوادکوپترهای حرفه ای نسل جدید را به شما معرفی کنیم ، پهپاد اسپارک کمبو و هلی شات مویک پرو پلاتینیوم جزو بهترین مدلهای هلی شات می باشند.

 


حال حاضر Dji فقط هلی شات تولید نمیکند و دامنه طراحی پهپادهای آن از مرز هلی شات گذشته اند ، کوادکوپترهایی جهت مصالرف صنعتی و کشاورزی از دیگر تولیدات این کمپانی به شمار می رود.
 
البته نا گفته نماند که این تکنولوژی بسیار گران قیمت می باشد ، و اگر شما بخواهید یک کوادکوپتر حرفه ای داشته باشید باید متحمل هزینه بالایی شوید.


البته کمپانیهای نظیر سایما هستند که کوادکوپترهای نیمه حرفه ای و مبتدی طراحی و تولید میکنند تا بتوانند سهم بازار ارزان قیمتها را به خود اختصاص دهند ، محصولات کمپانی سایما را در نمایندگی فروش کوادکوپتر به سادگی میتوانید پیدا کنید.

به طور مثال کوادکوپتر syma x5 به عنوان یک پهپاد رده متوسط و بسیار با دوام است که میتواند جهت مصارف آموزشی و سرگرمی مورد استفاده قرار گیرد.
 

نسل جدید کوادکوپترهای 2019 در مورد کوادکوپترهای مبتدی و نیمه حرفه ای نیز بسیار پیسرفت داشته است و محصولات جدید در این رده اکثرا  دارای GPS و سیستم خلبان خودکار می باشند.

شاید شما هم علاقه مند باشید تا یک پهپاد مناسب سرگرمی و تفریحی داشته باشید تا اوقات فراغت خود را با آن سپری نمایید ،  هر کسی با توجه به بودجه و توانایی خود میتواند یک کوادکوپتر جهت مصارف تفریحی و سرگرمی تهیه نماید ، اگر به دنبال یک فروشگاه کوادکوپتر هستید تا برای خرید هلی شات اقدام نمایید ، ما فروشگاه کالا آرسی را به شما معرفی میکنیم ، کالا آرسی با بیش از 10 سال سابقه مفید در زمینه فروش انواع هلی شات و پهپاد و ماشین کنترلی ، با خدمات پس از فروش عالی و آموزشهای رایگان برای همه علاقه مندان به کوادکوپتر شناخته شده است.



قیمت کوادکوپتر در کالا آرسی  بسیار مناسب است به صورتی که شما با هر بودجه ای برای خرید هلی شات به کالا آرسی مراجعه کنید دست خالی بر نخواهید گشت.

کالا آرسی یک فروشگاه مجهز است که تمامی محصولات سرگرمی کنترلی اعم از کوادکوپتر ، ماشین کنترلی ، هواپیما و هلیکوپتر کنترلی را به صورت کامل ساپورت خواهد کرد و قطعا با مراجعه به وب سایت این فروشگاه شگفت زده خواهید شد ، به شما توصیه میکنیم برای مشاهده و آموزش کار با انواع وسایل سرگرمی کنترلی حتما به وب سایت فروشگاه آنلاین کالا آرسی مراجعه نمایید https://www.kalarc.com





 


کد مطلب: 55750

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55750/نسل-جدید-کوادکوپترها-پهپادهای-هوشمند-سال-2019

ايتنا
  https://www.itna.ir