۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱

پیش‌بینی یک سال خارق العاده برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ

ایتنا - مدیرعامل شرکت انودیدیا پیش‌بینی خود را در مورد سال 2019 اعلام کرد. وی تصریح کرد که در سال جاری میلادی، یک سال بی‌نظیر در زمینه لپ‌تاپ‌های گیمینگ رقم خواهد خورد.
پیش‌بینی یک سال خارق العاده برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ
اخیرا شرکت انویدیا گزارش مالی خود در رابطه با سال 2018 را منتشر کرد. وقتی تحلیلگران و کارشناسان، آمار و ارقام این گزارش را بررسی کردند، به این نتیجه رسیدند که شرکت انویدیا در سال 2018، سال چندانی خوبی را پشت سر نگذاشته است و آمارهای این شرکت سازنده تراشه‌های هوش مصنوعی و گرافیک در سال 2018، تقریبا ناامیدکننده بوده است.

به گزارش ایتنا به نقل از ونچربیت، پس از کسب این نتایج، مدیر عامل این شرکت پیش‌بینی کرد که سال آینده، سال خوبی برای انویدیا رقم خواهد خورد و این شرکت قادر خواهد بود که با محصولات جدید، مشتریان و مخاطبان جدیدی را برای خود رقم بزند.

یکی از محصولات اساسی سال 2019، از دیدگاه جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا،لپ‌تاپ‌های گیمینگ خواهد بود.
 
از آنجا که انویدیا در فصل آخر 2018 فقط یک محصول (کارت گرافیک RTX) را برای عرضه داشت، درآمدهای آن  از حد انتظار هم پایین‌تر رفت.
علت عدم توانایی در عرضه کارت گرافیک متوسط RTX، عدم فروش مناسب کارت گرافیک‌های سطح بالا بوده است.
کارت‌های گرافیک قدیمی متوسط به خاطر افت ارزهای رمزی در انبارهای این شرکت ماند.
 لپ تاپ گیمینگ

افرادی که به دنبال استخراج ارزهای رمزی بودند، مقدار زیادی از این کارت‌های گرافیک را برای استخراج این ارزها خریداری کردند، ولی وقتی ارزش این ارزها کاهش یافت، استخراج کنندگان با آگاهی کم شروع به خرید کارت‌های گرافیک کردند و بعد از آن به مدت شش ماه، انبار بدون‌ فروش باقی ماند.
 
تحلیل‌ها و برآوردها نشان می‌دهد که کارت‌های گرافیک موجود صرف لپ‌تاپ‌های مخصوص گیمینگ شود و به همین خاطر به احتمال زیاد سال 2019، سال این لپ‌تاپ‌ها خواهد بود.
در این لپ‌تاپ‌ها از کارت‌های RTX متوسط استفاده خواهد شد. عرضه این لپ‌تاپ‌ها ممکن است کمی زمان‌ببرد. استراتژی ما در این زمینه “GeForce Now” نام دارد.

گفتنی است که در حال حاضر تعداد بازی‌ها محدود است ولی به زودی تعداد آن بالاتر خواهد رفت.
 
کد مطلب: 55742
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام