کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تصاویر متحرک جذاب با موشن گرافیک

5 اسفند 1397 ساعت 14:55

برای کار با موشن گرافیک، در پروژه های مختلف کلاسی، روی نرم افزارهای مهمی مثل افترافکت، فتوشاپ، سینما فور دی و... مسلط می شوید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در سال های اخیر با رشد نرم افزارهای کامپیوتری و هنر دیجیتال ، تغییرات زیادی در تولید ، فیلم ها و تبلیغات و هنرهای تصویری ایجاد شده است و این کار آنقدر زیبا و ماهرانه انجام می شود که ما را به درون دنیای جذابشان می برند . البته دیگر این کار مختص افراد و طراحان خاص نیست ! شما هم می توانید با یادگیری رشته های موشن گرافیک و نرم افزار فوق العاده افتراکت ، تصاویر بی نظیری را به وجود آورید و از آن لذت ببرید .
 
یادگیری رشته موشن گرافیک و افترافکت مزیت های زیادی دارد که با برخی از آنها آشنا می شویم:

موشن گرافیک و تاثیر آن در خلاقیت
با توجه به اینکه در داخل رشته موشن گرافیک نیاز به خلق شخصیت و سناریو برای تصاویری که می خواهیم بسازیم داریم، نیاز به خلاقیت و نوآوری داریم، این رشته کمک می کند خلاقیت خود را برای هدف هایی که در طراحی داریم را بیشتر کنیم.

آشنایی و مسلط شدن به نرم افزارهای دیگر در موشن گرافیک
برای خلق تصاویر و فیلم های مختلف در موشن گرافیک نیاز به کار با نرم افزارهای مختلفی داریم . یعنی برای کار با موشن گرافیک ، در پروژه های مختلف کلاسی ، روی نرم افزارهای مهمی مثل افترافکت ، فتوشاپ ، سینما فور دی و ... مسلط می شوید.

ساخت جلوه های ویژه و تصاویر جذاب با افترافکت
برای مسلط شدن بر موشن گرافیک باید دوره های آموزش افترافکت را داشته باشید . افتر افکت نرم افزار ویژه ایجاد جلوهای ویژه می باشد . با یادگیری افترافکت موشن گرافیک های زیباتری را خلق خواهید کرد .
  
بازار کار عالی برای موشن گرافیک
برای رشته موشن گرافیک بازار کار خوب و رو به رشدی وجود دارد ، یعنی شخص هم از موشن گرافیک و ساخت آن لذت می برد و هم درآمد خوبی را خواهد داشت . قطعا کسانی که در این رشته حرفه ایی تر باشند درآمدهای بالاتری را خواهند داشت . پس باید همت کنیم و همراه با پیشرفت این رشته ، پیشرفت کنیم .
 
 
کار فردی و گروهی در موشن گرافیک
در رشته موشن گرافیک با توجه به پروژه هایی که خواهید داشت ، امکان کار فردی و گروهی وجود دارد . با انجام برخی پروژه های حرفه ایی و سریالی با پیوستن به گروهی که روی یک پروژه بزرگ کار می کنند ، می توانید مهارت های کار گروهی را نیز کسب کنید و از آن لذت ببرید.
رشته موشن گرافیک ، بازار کار رو به رشدی دارد و بنابراین نیاز به نیروی کار حرفه ایی در آن کاملا احساس می شود . از آنجا که موشن گرافیک نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد ، شما به راحتی می توانید آموزش های لازم آن را ببینید و آینده شغلی خود را با این رشته ترسیم کنید .
 
گذراندن کلاس های موشن گرافیک چه فایده هایی دارد؟
یکی از مشکلاتی که تفاوت بین موشن گرافیست کارها را ایجاد می کند و قطعا روی درآمد شغلی آنها تاثیر زیادی خواهد گذاشت این هست که رشته موشن گرافیک را بصورت جامع تدریس نمی کنند ، بنابراین راهی جز یادگیری صحیح آن به جز مراکز آموزشی وجود ندارد ، آن هم مراکزی که یادگیری جامع این رشته را در اولویت خود داشته باشند ، از سوی دیگر منابع دیگر آموزشی بسیار محدود و در مورد بخش کوچکی از این رشته بزرگ هستند و نمی توان در بازار ، اینترنت یا دوره های آنلاین منابع جامعی را برای یادگیری حرفه ایی این رشته پیدا کرد .
 
دنیای جذاب موشن گرافیک
مرکز آموزش تخصصی هنر تصویرگران پویا اندیش، به شما کمک می‌کند دنیای جذاب موشن گرافیک را بصورت جامع تجربه کنید. هدف از کلاس های آموزش موشن گرافیک ، آموزش هنرجویان علاقمند به ساخت موشن گرافیک ، تولید تیزهای تبلیغاتی ، جلوه‌های ویژه ، فیلم سازی به صورت گرافیکی، تدوین و رشته های مشابه است . با شرکت در دوره های موشن گرافیک تصویرگران پویا اندیش می‌توانید علاوه بر آموزش جامع و حرفه‌ای، گواهی پایان دوره معتبر برای ارائه به شرکت‌هایی که قصد کار با آنها را دارید ، چه در داخل و چه خارج از ایران را دریافت کنید.
 
با داشتن این مدرک، می‌توانید به عنوان موشن گرافیست در شرکت های تبلیغاتی و سینمایی، تیم‌های ساخت بازی ، تولید برنامه‌های مستند و دفاتر تولید محتوا مشغول به کار شوید.
مسلط شدن به نرم افزار افترافکت هم به شما کمک خواهد کرد به‌عنوان تدوین‌گر و طراح جلوه‌های ویژه کار کنید. نگران پیدا کردن این فرصت‌ها نباشید! این مؤسسه به شما کمک می‌کند با شرکت در نمایشگاه‌ها و ورکشاپ‌های مختلف، هنرتان را به معرض نمایش بگذارید و به این ترتیب با شرکت‌ها و گروه‌هایی که به دنبال هنرمندانی مانند شما هستند، آشنا شوید.
دوره های آموزش موشن گرافیک
برای اطلاعات بیشتر درباره دوره های موشن گرافیک و کلاس های آموزش افترافکت می‌توانید به وب‌سایت آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش مراجعه کنید. شرایط کلاس‌ها تا حد امکان متنوع در نظر گرفته شده است تا هر کسی بتواند با توجه به شرایط خاصی که دارد در آنها شرکت کند. حتی برای هنرجویان عزیز شهرستانی هم امکان شرکت در کلاس‌ها وجود دارد.
برای ارتباط با مؤسسه و مشاوره درباره کلاس‌ها و ثبت‌نام، می‌توانید با شماره تلفن‌های ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ یا ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ (۰۲۱) تماس بگیرید. مشاوران ما در مؤسسه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. ضمنا حتما وب سایت ما را ببینید:
https://pouyaandish.com

 


کد مطلب: 55733

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55733/تصاویر-متحرک-جذاب-موشن-گرافیک

ايتنا
  https://www.itna.ir