کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل، در جستجوی گوشی‌های تاشو

8 اسفند 1397 ساعت 16:05

ایتنا- گزارش منابع مختلف نشان می‌دهد که شرکت اپل به دنبال راهی برای تولید گوشی‌های تاشو است و این مدل از گوشی‌های شرکت اپل به زودی به بازار عرضه خواهد شد و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.


ظاهرا سال 2019، سال مخصوص گوشی‌های تاشو است و تا به حال، شرکت‌های معروفی مانند سامسونگ، هواوی، اوپو و شیائومی این فناوری را کشف کردند و در حال عرضه دستگاه‌های تاشو خود به بازار هستند.
اخیرا منابع آگاه اعلام کردند که اپل هم به دنبال راهی برای تولید گوشی‌های تاشو به بازار است تا از این راه از بازار فناوری دور نماند و بتواند جدیدترین فناوری را در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان خود قرار دهد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اوبرگیزمو، حق ثبت اختراع اپل در حوزه گوشی تاشو نشان می‌دهد که اپل به دنبال عرضه گوشی موبایلی است که نمایشگر آن در بخش خارجی یا داخلی قرار داشته باشد.
طراحی این دستگاه هنوز در مراحل اولیه است و به همین خاطر مشخص نیست که ظاهر محصول نهایی به چه شکل خواهد بود و تنها چیزی که در حال حاضر منتشر شده است، تصمیم اپل مبنی بر تولید یک گوشی جدید است.
 
در صورتی که این تصمیم اپل به واقعیت تبدیل شود و یا اینکه طرح این شرکت با شکست روبرو شود و به موفقیت نرسد، حق ثبت اختراع این شرکت کماکان پابرجاست و این شرکت حتی در صورت شکست می‌تواند به تلاش خود ادامه دهد ولی مسئله اصلی این است که اپل باید تلاش کند که نیاز مشتریان را هر چه زودتر برآورده سازد تا مخاطبان سراغ سایر برندها نروند.

 گوشی تاشوی اپل

بسیاری از برندهای معتبر این عرصه در حال آماده کردن خود برای نسل جدید گوشی‌های هوشمند هستند، و تصمیم دارند که گوشی‌های تاشو را به بازار عرضه کنند.
اپل نیز جزو همین برندهاست. بسیاری از کاربران به خاطر عرضه این فناوری خوشحال هستند ولی هنوز میزان اشتیاق و استقبال مشتریان از این نوع گوشی مشخص نشده است.
 
تا به این جای کار تمایل کاربران به گوشی‌های هوشمندی که قابلیت تبدیل به تبلت را داشته باشند، زیاد بوده است ولی گوشی تاشو سامسونگ نشان داد که قیمت بالای این گوشی یکی از عواملی است که جلوی کاربران برای نزدیک شدن به این نوع فناوری را می‌گیرد.
 


کد مطلب: 55715

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55715/اپل-جستجوی-گوشی-های-تاشو

ايتنا
  https://www.itna.ir