۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۱

ال‌جی: تولید گوشی‌های تاشو برای ما «خیلی زود» است

ایتنا - ال‌جی می‌گوید: «ما عرضه گوشی‌های تاشو را در زمان عرضه گوشی‌های 5G بررسی کرده بودیم ولی تصمیم گرفتیم که گوشی اینچنینی تولید نکنیم.»
ال‌جی: تولید گوشی‌های تاشو برای ما «خیلی زود» است
«شاید بهتر باشد اول صبر کنیم و ببینیم عاقبت گوشی»های تاشو چه می‌شود.»
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، در حالی که غول‌های صنعت الکترونیک همچون سامسونگ در صدد عرضه اسمارتفون‌هایی هستند که قابلیت تا شدن داشته باشند، ولی دست‌کم یک نقش‌آفرین عمده در این فضا در این وضعیت ترجیح داده تا خود را کنار نگه دارد و ببیند که وضعیت چگونه پیش خواهد رفت.

برایان کوئون، سرپرست امور موبایل شرکت ال‌جی، به خبرنگاران گفت که از دید این شرکت، اکنون بهیچوجه زمان مناسبی برای عرضه یک گوشی تاشو توسط این شرکت نیست.
 
نشریه Korean Times به نقل از کوئون نوشته است: «ما عرضه گوشی‌های تاشو را در زمان عرضه گوشی‌های 5G بررسی کرده بودیم، ولی تصمیم گرفتیم که گوشی اینچنینی تولید نکنیم.»
 
ولی علت این تصمیم چیست؟ خب، به نظر می‌رسد که ال‌جی اهداف مهم‌تری در برنامه‌های خود دارد.
 
 تولید گوشی های هوشمند تاشو
 عکس: گوشی FlexPai محصول شرکت Royole

کوئون افزود: «پیش‌بینی شده که تقاضای بازار برای اسمارتفون‌ها حدود 1 میلیون باشد، ولی مساله اصلی برای ال‌جی در بیزینس اسمارتفون‌ها بازپس‌گیری موقعیتش در بازار است. بنابراین با در نظر گرفتن این وضعیت، هنوز خیلی زود است که ال‌جی بخواهد یک گوشی تاشو عرضه کند.»
 
الته کوئون تاکید کرد که در زمان مناسب ال‌جی آماده ورود به این عرصه خواهد بود.
وی گفت: «از جنبه تکنولوژی، ما کاملا، بسته به واکنش‌های مصرف‌کنندگان، آماده واکنش نشان دادن خواهیم بود.»
 
به عبارت دیگر، ال‌جی ظاهرا منتظر است که ابتدا وجود تقاضا برای گوشی‌های تاشو در بازار به اثبات برسد، و سپس منابع خود را به سمت تولید آنها روانه کند.
 
بنظر کارشناسان، این ایده‌ای معقولانه است به خصوص از این جهت برخی از کاربران از ایده گوشی‌های بدون کلید فیزیکی استقبال نکرده‌اند.
 
کد مطلب: 55697
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام