۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۶

مدیر هواوی: آمریکا محال است بتواند ما را شکست بدهد

ایتنا- رن جانفی به عنوان بنیان‌گذار و مدیر هواوی به‌تازگی اعلام کرد که دنیا به فناوری پیشرفته‌تر این کمپانی نیازمند است.
مدیر هواوی: آمریکا محال است بتواند ما را شکست بدهد
رن جانفی به عنوان بنیان‌گذار و مدیر هواوی به‌تازگی اعلام کرده که دنیا به فناوری پیشرفته‌تر این کمپانی نیازمند است. 

به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، مقاومت این کمپانی تلکام چینی موجب شده تا ایالات‌ متحده برای جلوگیری از عرضه فناوری 5G هواوی به مقامات بین‌المللی فشار بیاورد، اما رن جانفی به‌تازگی اعلام کرد که این اقدامات آمریکا راه به‌جایی نخواهد برد.

او در مصاحبه‌ای بی‌سابقه اعلام کرد که: «آمریکا نمی‌تواند ما را از پا دربیاورد. دنیا نمی‌تواند ما را ترک کند چون ما پیشرفته‌تریم. حتی اگر آنها کشورهای بیشتر را مجبور کنند که از ما استفاده نکنند می‌توانیم موفق شویم.»
او همچنین اظهار داشت که هواوی برای توسعه تجارت خود گزینه‌های زیادی دارد.
 

رن جانفی اعلام کرد که: «اگر خورشید در غرب غروب کند، شرق هنوز خواهد درخشید و اگر شمال تاریک شود هنوز جنوب را داریم. آمریکا نمی‌تواند نماینده تمام جهان باشد. آمریکا تنها نماینده بخشی از جهان است.»
او همچنین به دستگیری دختر خود به عنوان رئیس امور مالی هواوی در کانادا اشاره کرد و این دستگیری را عملی باانگیزه خواند و با آن مخالفت کرد. با این‌ حال، او از سیستم قضایی خواست که با عدالت رفتار کند و اوضاع را روبه‌راه کند.
 
رن همچنین به‌شدت جاسوسی هواوی برای دولت چین(دلیل اصلی ممنوعیت ابزار شبکه هواوی در ایالات‌متحده از سال 2012)را رد کرد.
او در این رابطه گفت: «کمپانی ما هیچ فعالیت امنیتی را متقبل نشده است. اگر چنین اعمالی داشته باشیم من این کمپانی را تعطیل می‌کنم.»
 
او در ادامه بیان کرد که اگر آمریکا به این کمپانی اعتماد ندارد پس سرمایه‌گذاری هواوی به انگلستان یا مقیاس‌های بزرگ‌تر منتقل خواهد شد. او همچنین در اظهارات گذشته خود اعلام کرده بود که هواوی تنها بزرگ برنده چین در جنگ تجاری این کشور با آمریکا است.
 
کد مطلب: 55695
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام