۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰

در اینستاگرام؛ با یک کلیک به خیریه‌ها کمک کنید

ایتنا - اینستاگرام در حال آزمایش و تست قابلیت جدیدی است که به وسیله آن کاربران تنها با لمس بر روی یک استیکر قادر خواهند بود به موسسات خیریه کمک مالی واریز و اهدا کنند.
در اینستاگرام؛ با یک کلیک به خیریه‌ها کمک کنید


با توجه به محبوبیت و استقبال بی‌نظیر کاربران از شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، مقامات فعال در این شرکت ها حالا به تازگی اعلام کرده‌اند که تصمیم دارند قابلیت جدیدی را به پلتفرم اینستاگرام بیفزایند تا به واسطه آن، به کاربران این امکان را بدهند تا تنها با لمس یک استیکر در بخش استوری، وارد لینک موسسات خیریه شده و از آن طریق به آنها کمک های مالی و نقدی کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بر اساس گزارش‌های منتشر شده این استیکر جدید که قرار است در صورت طی مراحل مختلف و تایید از سوی اینستاگرام به قسمت استوری آن اضافه شود، هم‌اکنون تحت بررسی توسط کارشناسان و متخصصان فنی این شرکت قرار گرفته است تا در صورت بروز هرگونه آسیب پذیری، مشکل امنیتی و نقص های فنی آن را برطرف کنند و سپس در اختیار عموم کاربران قرار دهند.

لازم به ذکر است که همه قابلیت‌های شبکه های اجتماعی قبل از انتشار برای عموم کاربران به صورت نسخه بتا و آزمایشی برای تعداد محدودی از کاربرانی که خود اعلام آمادگی و داوطلبی کرده اند، منتشر و ارائه می‌شود تا پس از طی مراحل لازم و تایید بی‌نقص بودن استفاده از آن، به صورت همگانی منتشر شود.
 
کد مطلب: 55684
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام