۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶

سرویس کولر گازی را به تعویق نیندازید

این باور اشتباه را از ذهن خود دور کنید. با سرویس دوره ای کولر گازی مصرف برق را کاهش دهید تعمیر یا تعویض ، کدام بهتر است؟ امکان تعمیر چه برندهایی از کولر گازی در خدمت از ما وجود دارد؟ هرجای در این شهرها سکونت دارید به راحتی سفارش تعمیر کولر گازی دهید
سرویس کولر گازی را به تعویق نیندازید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



کولر گازی یکی از امکانات لازم در فصول گرم سال ، بخصوص در مناطق گرم است . این وسیله پرکاربرد هم مانند سایر وسایل دیگر به توجه و رسیدگی  نیاز دارد یعنی  در واقع سرویس کولر گازی یکی از آن کارهایی است که می تواند نقش موثری بر سلامت کولر گازی ایفا کند.
در اینجاست که وجود یک سرویسکار کولر گازی  مسلط به سرویس و تعمیر کولر گازی در منزل واجب می شود . سرویسکاری که با دانش و مهارت و همچنین تجربه زیاد خود بتواند انواع مشکلات و عیوب کولر گازی را برطرف کند.

چرا باید سرویس کولر گازی را جدی گرفت ؟
هر سال با شروع فصل تابستان همه ما  احساس گرما می کنیم واکثرا برای خنک شدن محیط از کولر گازی استفاده می کنیم تا از سرمای آن لذت ببریم ولی باید دقت کنیم  که هرکدام از خنک کننده ها ما بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن به سرویس نیاز دارند و اگر هر چند وقت یک‌ بار سرویس کولر گازی انجام  ندهیم  ، کولرخراب‌ می شود و آن وقت است که به  کمک یک تعمیرکارنیاز پیدا می می کنیم
بنابراین بیشتر از هر زمانی جمله " پیشگیری بهتر از درمان است " به چشم می آید. پس باید قبل از خراب شدن کولر اقدام به سرویس آن کنیم .
 
سرویس کولر گازی در منزل چه مزایایی دارد؟
صرفه جویی در وقت و هزینه : با درخواست یک نیروی متخصص و باتجربه از خدمات آنلاین  خدمت از ما، از تعمیر و سرویس کولر گازی در منزل بهره مند شوید. با این کار دیگر نیازی به حمل و نقل کولر تا تعمیرگاه کولر ندارید و در وقت و هزینه هم صرفه جویی می کنید.
 
افزایش طول عمر مفید کولر گازی : برای اینکه کولر گازی عمر طولانی تری داشته باشد باید مدام کولر را چک کنید تا یک خرابی کوچک موجب از کار افتادن کولر نشود. یک کولر تازه نفس پس از سرویس  ،مدت زمان بیشتری می تواند به خوبی کار کند.
 
صرفه جویی در مصرف برق: اگر سرویس کولر گازی در منزل را به موقع انجام دهید باعث می شود کولر برای خنک کردن محیط مدت زمان کمتری را صرف کند و مصرف برق آن نرمال باشد.
 

مهم ترین ویژگی های یک سرویسکار و تعمیرکار کولر گازی کاربلد
شما باید تعمیرکار کولر گازی را به کار گیرید که ویژگی های زیر را داشته باشد تا کار شما به بهترین نتیجه خود برسد .
     - تعمیرکاری که در کار خود سال ها تجربه دارد.
     - تعمیرکاری که دانش و مهارت های لازم را دارد.
     - تعمیرکاری که وقت شناس باشد و به موقع در محل حاضر شود
     - تعمیرکاری که سرعت عمل خوبی داشته باشد تا بتواند خدمات را به خوبی به مشتری ارائه دهد
     - تعمیرکاری که دارای اخلاق و ظاهری موجه و مناسب باشد
 
این باور اشتباه را از ذهن خود دور کنید.
برخی بر این باورند که با توجه به نحوه عملکرد کولر گازی و قیمت تجهیزات و قطعات آن ، هزینه تعمیر کولر گازی در منزل بالا و نجومی است . در این که تعمیر کولر گازی در منزل یک کار تخصصی و شاید گاهی زمان گیر هم باشد شکی نیست  اما نباید بهانه ای برای سوء استفاده تعمیرکاران باشد .
هزینه سرویس کولر گازی در منزل توسط سرویسکار خدمت از ما به عوامل و شرایط مختلفی از جمله سرویس کامل کولر گازی ، سرویس پنل داخلی یا خارجی کولر گازی ، محل نصب کولر گازی و… بستگی دارد و تضمین می کند که سرویسکار هیچگونه هزینه اضافی دریافت نمی کند.
 
چه زمانی باید با سرویسکار و تعمیرکار کولر گازی تماس بگیرید؟
     - هنگامی که گاز کولر خالی شده باشد.
     - کولر به همراه باد، آب پرتاب کند.
     - از کولر گازی بوی نامطبوعی استشمام شود.
     - پنل خارجی کولر گازی کثیف و تیره شده باشد.
     - کولر ناگهانی خاموش شود .
     - از کولر صدای نا به هنجار شنیده شود .
     - شدت سرمایش کاهش پیدا کرده باشد.
     - روی کولر لوله برفک زده باشد .
     - از کولر باد گرم خارج شود.
     - سرمای کولر بیش از حد زیاد است
     - فن کار می کند ولی کمپرسور کار نمی کند.
 
با سرویس دوره ای کولر گازی مصرف برق را کاهش دهید
کولر گازی برای اینکه بتواند دمای محیط را تا دمایی که شما تنظیم کرده اید پایین بیاورد باید زمان و انرژی برق بیشتری مصرف کند و همین امر باعث بالا رفتن مبلغ قبض برق شما خواهد شد. یکی از رایج ترین دلایلی که باعث مصرف بیش از اندازه برق  می شود کثیف بودن فیلتر کولر گازی است . پس با سرویس کولر گازی آن هم به صورت دوره ای باعث کاهش مصرف انرژی شوید .
 


لیست خدماتی که توسط یک سرویسکار کولر گازی ارائه می شود
     - شستشوی کندانسور
     - شستشوی اواپراتور
     - شستشوی فیلترها
     - سرویس پره های کویل اواپراتور و کندانسور
     - بررسی مجرای تخلیه
     - بررسی وضعیت ظاهری کولر گازی
     - بررسی سیستم برق رسانی کولر
     - تست شارژ کولر گازی
     - شستشوی پنل خارجی و داخلی کولر گازی
     - تست و تعمیر قطعات کولر گازی
 
 کلیه خدمات سرمایشی را یک اپلیکیشن خدمت از ما دریافت کنید

با فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه و داشتن یک اپلیکیشن درخواست خدمات در زندگی سهولت ایجاد شده است، زیرا استفاده از اپلیکیشن خدمات منزل در نهایت باعث کوتاه تر کردن زمان انجام امور و صرفه جویی در هزینه ها می شود. به همین دلیل در اینجا میخواهیم این مژده را به شما بدهیم که سامانه هوشمند خدمت از ما امکان درخواست خدمات سرمایشی از جمله نصب ، سرویس و تعمیر کولر گازی را  از طریق اپلیکیشن برای شما عزیزان فراهم کرده است .
پس پیشنهاد ما به شما این است اگر تا به حال برای برای درخواست خدمات سرمایشی  هنوز به روش قدیم به دنبال سرویسکار هستید پس یک اپلیکیشن خدمات منزل  را جایگزین این روش کنید .


تعمیر یا تعویض ، کدام بهتر است؟
 
در پاسخ به این سوال باید گفت که این بستگی به میزان تعمیرات کولر گازی شما دارد با توجه به این که هزینه تعویض قطعات و خرید کولرگازی بالاست ، اگر به موقع به تعمیر پرداخته شود، بهتر گزینه تعویض است در غیر این صورت اگر کولر گازی شما دچار خرابی شده که تعمیر کامل آن امکان پذیر نیست و هزینه قطعات برابر با تعویض می شود پس  تعویض آن بصرفه تر است.
 
امکان تعمیر چه  برندهایی از کولر گازی در خدمت از ما وجود دارد؟
 
مهم نیست کولر گازی خود را از کجا خریداری کرده اید ، متخصصان حرفه ای و بسیار باتجربه ما با مهارت خود به سرویس و تعمیر کولر گازی تمام برندها و مدل ها می پردازند. پس ما آماده باش هستیم برای
     - اعزام بهترین تعمیرکار برای تعمیر کولر گازی اجنرال
     -
 اعزام مجرب ترین تعمیرکار برای تعمیر کولر گازی پرتابل
     - اعزام تعمیرکاری کاربلد برای تعمیر کولر گازی ال جی
     -
 اعزام تعمیرکاری مجرب برای تعمیر کولر گازی سامسونگ
     -
 اعزام بهترین تعمیرکار برای تعمیر کولر گازی پنجره ای
     - 
اعزام مجرب ترین تعمیرکار برای تعمیر کولر گازی بوتان ، تعمیر کولر گازی دوو ، گری و تمام برندهای دیگر
 
هرجای در این شهرها سکونت دارید به راحتی سفارش تعمیر کولر گازی دهید
 
خدمت از ما امکان ارائه خدمات برای برخی کلان شهرها فراهم کرده است که این سرویس ها شامل ،سرویس و  تعمیر کولر گازی تهران ، تعمیر کولر گازی اصفهان ، تعمیر کولر گازی اهواز ، تعمیر کولر گازی شیراز  تعمیر کولر گازی کرج و تعمیر کولر گازی تبریز می باشد .اگر هم شما ساکن تهران هستید شاید پیش خود فرض کنید که خدمات در بعضی مناطق ارائه می شود.
ولی باید بگوییم که کل سفارشات شما برای تعمیر کولر گازی غرب تهران ، سرویس و تعمیر کولر گازی شرق تهران ، و همچنین شمال و جنوب تهران به راحتی قابل ارائه شدن است .پس نگران چیزی نباشید.
 
 
افتخار ما ایجاد رفاه و آسایش برای شما
 
همه ما می دانیم که خرابی کولر گازی در فصل گرما بسیار آزاردهنده است. به همین دلیل یعنی ایجاد رفاه و آسایش شما یکی از خدماتی که ما افتخار انجام آن را داریم تعمیر و سرویس کولر گازی است آن هم در منزل و در سریع ترین زمان !پس در هر زمانی که به کمک ما نیاز داشتید روی ما حساب کنید.
 
 
کد مطلب: 55674
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام