کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیش سفارش گلکسی اس10 سامسونگ به زودی آغاز می‌شود

سايت خبری ايتنا , 3 اسفند 1397 ساعت 23:12

ایتنا- شرکت سامسونگ اخیرا اعلام کرد که قصد دارد پیش سفارش گلکسی اس10 را به زودی آغاز کند تا علاقه‌مندان بتوانند از سری اول گوشی گلکسی اس10 بهره‌مند شوند.


شرکت سامسونگ اخیرا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند گلکسی اس10 به زودی وارد بازار خواهد شد.
بسیاری از مخاطبان و طرفداران این شرکت با ارسال پیام‌ها و درخواست‌های مختلف از این شرکت خواستند که پیش‌سفارش این گوشی را آغاز کند و سامسونگ هم پس از موافقت با این موضوع اعلام کرد که به زودی این طرح راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایتنا به نقل از اوبرگیزمو، بر اساس گزارش منابع مختلف، پیش سفارش گوشی سامسونگ گلکسی اس10 در تاریخ 21 فوریه آغاز می‌شود.
این موضوع در یکی از پوسترهای سامسونگ هم مطرح شده است. در تصویر این پوستر زمام آغاز پیش سفارش نوشته شده است. البته این تاریخ برای جنوب شرقی آسیا، 22 فوریه خواهد بود و این موضوع به خاطر اختلاف زمانی بین این نقطه با محل رویداد “Unpacked”سامسونگ است.
 
هنوز هیچ مطلبی در مورد قیمت این گوشی مطرح نشده است.
لازم به ذکر است که پیش از این مطالبی در مورد قیمت این گوشی منتشر شد که در حد شایعات بود و مسلما قابل اعتنا نیست. شایعاتی دیگری هم وجود داشت که نشان می‌داد این گوشی در سه مدل مختلف به بازار عرضه می‌شود که یکی از آنها، مدل اقتصادی و بقیه مدل‌های عادی گلکسی اس10 خواهد بود.

 
پیش از این مطالبی منتشر شد که نشان می‌داد این گوشی مجهز به قابلیت 5G است ولی کماکان وجود یا عدم وجود چنین قابلیتی مشخص و روشن نشده است. بسیاری از متخصصان و کارشناسان منتشر عرضه این گوشی هستند و در مطالب مختلف هم بیان شده است که مشخصات این گوشی، منحصر به فرد است و تحول بزرگی در عرضه گوشی هوشمند ایجاد خواهد کرد.
 
سامسونگ در حال حاضر یکی از قدرتمندترین برندهای حوزه فناوری است و گفته می‌شود که از نظر قابلیت، پردازنده‌ها، دوربین، حسگر اثر انگشت و سایر فناوری‌ها، بهترین گوشی لقب خواهد گرفت و گوشی سبقت را از سایر شرکت‌های فعال در این حوزه خواهد ربود.
 


کد مطلب: 55669

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55669/پیش-سفارش-گلکسی-اس10-سامسونگ-زودی-آغاز-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir