کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افشای اطلاعات، قیمت و تاریخ عرضه آیفون 11

سايت خبری ايتنا , 6 اسفند 1397 ساعت 11:15

ایتنا- هنوز چند روزی تا رونمایی از تلفن‌های همراه سری آیفون 11 زمان باقی است اما رسانه‌ها هنوز از افشاگری‌ها در رابطه با مشخصات و قیمت این تلفن‌های همراه هوشمند دست برنداشته‌اند.


هنوز مدتی تا رونمایی از تلفن‌های همراه سری آیفون 11 زمان باقی است اما رسانه‌ها هنوز از افشاگری‌ها در رابطه با مشخصات و قیمت این تلفن‌های همراه هوشمند دست برنداشته‌اند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، این افشاگری‌های نشان از آن دارند که سری جدید آیفون 11 هم مثل نسل‌های قبلی‌اش شامل سه نسخه متفاوت است که یکی از این سه نسخه به صفحه‌نمایش ال سی دی مجهز خواهد بود و ارزان‌ترین دستگاه در میان سه مدل جدید آیفون 11 خواهد بود.

علاوه بر این، خبرهای دیگر حاکی از آن هستند که این سری از آیفون‌های اپل با قابلیت‌های جدیدی همراه خواهند شد که تا به امروز در میان آیفون‌ها دیگر مشاهده نشده بود.
 
از این قابلیت‌های جدید می‌توان به برخورداری از دوربین سه‌گانه در بدنه پشتی و بهره‌مندی از یواس‌بی نوع C یادکرد.
همچنین سیستم‌عامل iOS 13 نیز به‌صورت پیش‌فرض روی این تلفن‌های همراه هوشمند جدید عرضه خواهد شد.
 

 اطلاعات و ویژگی های آیفون 11
 
خبرهایی که در رابطه با قیمت این محصولات جدید ارائه‌ شده‌اند برای کاربران علاقه‌مند بسیار خوب بوده است.
اگرچه اپل قصد ندارد که آیفون‌های جدید خود را باقیمتی ارزان‌تر از نسخه‌های آیفون فعلی به بازار عرضه کند، اما به‌احتمال بسیار زیاد برچسب قیمتی هرکدام از این تلفن‌های همراه هوشمند را به نسبت نسخه قبلی‌شان ثابت نگه خواهد داشت.
البته برخی بر این باورند که این ثابت بودن می‌تواند دلیلی باشد تا اپل عدم ارائه نوآوری‌های جدید در این دستگاه‌ها را با آن توجیه کند.
 
در رابطه با تاریخ عرضه آیفون‌های سری 11 اطلاعات دقیقی در دسترس ما نیست، اما سنت همیشگی اپل بر این بوده است که تلفن‌های همراه هوشمند جدید خود را در تاریخ 19 مرداد (10 سپتامبر )رونمایی می‌کند و آن‌ها را حدود چهار روز بعد و در تاریخ 23 ماه مرداد (14 سپتامبر) برای پیش‌فروش آماده می‌کند.
البته معمولا دو الی چهار هفته طول می‌کشد تا این تلفن‌های همراه هوشمند پیش‌فروش شده به دست مشتری‌ها برسد.
 


کد مطلب: 55660

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55660/افشای-اطلاعات-قیمت-تاریخ-عرضه-آیفون-11

ايتنا
  https://www.itna.ir