۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳

ال‌جی از قافله گوشی‌های تاشو عقب می‌ماند؟

ایتنا - ​​​​​​​به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی برخلاف سایر تولیدکنندگان موبایل، علاقه و عجله‌ای برای معرفی و عرضه گوشی هوشمند تاشو ندارد.
ال‌جی از قافله گوشی‌های تاشو عقب می‌ماند؟

مدیرعامل شرکت ال‌جی در آستانه رویداد مهم کنگره جهانی موبایل MWC 2019 بارسلون که یک هفته دیگر آغاز به کار می‌کند، اعلام کرده است که هم اکنون زمان مناسبی برای عرضه و معرفی گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر نیست و تمرکز این غول تکنولوژی در حال حاضر بیشتر بر روی افزایش میزان فروش و درآمدزایی است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این طور که از آمارهای منتشر شده در رسانه‌ها مشخص است، بازارهای جهانی موبایل دچار رکود بی‌سابقه و کم نظیری شده است و همین مساله نیز موجب شده تا وضعیت مالی و سودآوری بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل با بحران‌های جدی و شدیدی روبرو شوند که یکی از آنها شرکت کره‌ای ال‌جی است که سابقه خوبی در تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند داشته است.

به نظر می‌رسد که ال‌جی برخلاف سایر رقبای قدرتمند خود که در طول یک سال اخیر از برنامه‌های خود برای رونمایی و عرضه گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر سخن گفته‌اند، علاقه و عجله‌ای برای ارائه چنین محصولی ندارد چراکه به گفته مدیر عامل این شرکت هنوز بسیار زود است که به فکر عرضه یک موبایل تاشو بود چراکه هم اکنون مسائل بسیار مهم‌تر و مهره‌های کلیدی تری برای افزایش درآمد و میزان فروش خود بر روی میز قرار دارد که ال‌جی مایل است از آنها استفاده کند.

بر اساس گزارش وب سایت 9to5google، تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند که گوشی‌های مجهز به فناوری شبکه اینترنت 5G یکی از مهم‌ترین گزینه‌های ال‌جی برای تمرکز و افزایش میزان فروش و سودآوری به شمار می‌روند.
کد مطلب: 55656
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام