۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰

خصوصیات دوربین گلکسی اس10 سامسونگ

ایتنا- گوشی سامسونگ گلکسی اس10 به زودی به بازار عرضه می‌شود و تا به حال تبلیغات بسیارزیادی پیرامون خصوصیات و ویژگی‌های این گوشی جدید انجام شده است. به تازگی خصوصیات و ویژگی‌های دوربین گلکسی اس10 سامسونگ مشخص شد.
خصوصیات دوربین گلکسی اس10 سامسونگ
گوشی سامسونگ گلکسی اس10 مدتی است که توجه بسیاری از مخاطبان و علاقمندان را به خود جلب و جذب کرده است و یکی از مباحثی که موجب جلب توجه مخاطبان شده است، دوربین این گوشی هوشمند است. بسیاری منتظر یک گوشی بسیار جالب و خارق العاده از طرف شرکت سامسونگ هستند.
 
 
به گزارش ایتنا به نقل از اوبرگیزمو، گزارش‌های منابع مختلف خبری نشان می‌دهد که مدل‌های جدید شرکت سامسونگ دارای دوربین سه‌گانه هستند ولی گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌تر دارای یک سیستم دوربین دوگانه است.
نرم افزار بکاررفته در دوربین این گوشی، قابلیت‌های جالبی دارد. برخی از پژوهشگران از چند مورد از قابلیت‌های بالقوه دوربین این گوشی پرده برداشتند.
 
دوربین گوشی دارای سیستم حرکت آهسته فوق‌العاده با کیفیت 1080p، سیستم حرکت آهسته فوق‌العاده 0.8 ثانیه‌ای، “Best Shot”، افکت بوکه برای فوکوس زنده، اسکن اسناد، تصاویر با فرمت HEIF، ضبط ویدیو HDR10+ و غیره است.
 
هنوز مشخص نیست که قابلیت‌های موجود در دوربین این گوشی در تمام گوشی‌های سامسونگ بکار خواهد رفت یا اینکه فقط محدود به این گوشی و سایر مدل‌های آن مانند پلاس است.
البته اگر چنین حالتی پیش بیاید و قابلیت‌های دوربین این گوشی در سایر گوشی‌ها هم اعمال شود، جای تعجب نیست؛ چون اپل هم چنین حالتی را پیاده کرد و قابلیت‌های آیفون XR را در آیفون XS و XS Max پیاده کرد.

گزارش‌های دیگر نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ قصد دارد که قابلیت جدیدی به این گوشی اضافه کند که “Bright Slight” نام دارد و در واقع تلاشی برای وارد کردن حالت شب گوگل به این گوشی است.
سامسونگ برای عرضه این گوشی به بازار، تلاش زیادی کرده است و قصد دارد که در بازار گوشی هوشمند، تحول ایجاد کند.
 
کد مطلب: 55655
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام