۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴

اینستاگرام پیش‌نمایش IGTV را در بخش فید اصلی قرار می‌دهد

ایتنا- اینستاگرام به تازگی اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای قرار دادن پیش‌نمایش IGTV در بخش فید اصلی است.
اینستاگرام پیش‌نمایش IGTV را در بخش فید اصلی قرار می‌دهد
اینستاگرام به تازگی اعلام کرد که  قصد دارد اپلیکیشن خود را به شکلی برنامه‌ریزی کند که پیش‌نمایش IGTV در ابتدا در فید اصلی کاربران نمایش داده شود.
از نظر ایده‌آل، کاربر باید بتواند یک پیش‌نمایش یک دقیقه‌ای از IGTV را ببیند و بعد از آن در صورتی که ویدیو را پسندید برای دیدن نمونه کامل اقدام کند. مسلما کاربران بعضی ویدیوها را نمی‌پسندند و این پیش‌نمایش به آنها کمک می‌کند که محتوای مورد نظر خود را ببینند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ورج، اینستاگرام در ابتدا و در ماه ژوئن سال گشته، یک پلتفرم ویدیویی عمودی به صورت یک اپلیکیشن مستقل به بازار عرضه کرد. پس از مدتی، این شرکت، محتوای خود را با همگام سازی IGTV در اپلیکیشن اصلی، به بازار عرضه کرد و ویدیوهای IGTV در زبانه جست‌وجو “Explore” قرار گرفت.
 
بعد از قرار دادن ویدیوهای IGTV در اپلیکیشن اصلی، بنرهای اطلاعیه به ویدیوهای جدید اضافه شد.
اینستاگرام همچنین قابلیت دیگری را فراهم کرده است. کاربران می‌توانند پیش‌نمایش IGTV را به استوری‌های خود اضافه کنند و در کنار آن قابلیت، توانمندی جدیدی هم به اینستاگرام اضافه شده است. کاربران می‌توانند پیش‌نمایش‌ها را به صورت مستقیم به فید اصلی اضافه کنند و با این کار، کاربر می‌تواند به بهترین راه پیام خود را به کاربر برساند.
 

IGTV به کاربران این امکان را می‌دهد که ویدیوهایی تا حداکثر 10 دقیقه ضبط کنند و این قابلیت، افراد سازنده را به اهداف خود برای ایجاد یک یوتیوب دیگر نزدیک کرد. در صورتی که یک حساب بزرگ باشد، کاربر می‌تواند تا یک ساعت ویدیو ضبط کند.
البته هنوز قابلیت جست‌وجو و رابط تا حدود زیادی ناقص است و پافشاری این پلتفرم روی ویدیوهای عمودی، برای بسیاری از سازمدگان آنلاین یک مانع است.
 
یکی از نمایندگان اینستاگرام اظهار داشت: «با وجود پیش‌نمایش‌های IGTV در فید، کار کاربران برای جست‌وجو و تماشای محتوای ویدیویی اخیر از موارد مورد علاقه شما راحت‌تر است.»
این سخن ممکن است درست باشد ولی خلاف چیزی است که اکثر کاربران می‌خواهند.
 
کد مطلب: 55654
برچسب ها: اینستاگرام IGTV
نام شما
آدرس ايميل شما


yousef
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید یک سوال داشتم
راستش یک سیستم خریدم با دو تا هارد hdd 1tb در کنار ssd 128gb
میخواستم بپرسم وقتی که ویندوز نصب میکنم ssd رو هم مثل hdd پارتیشن بندی کنم و ازش درایو بسازم یا بزارم غیر قابل دسترسی و دست نخورده بمونه. اگر لازمه پاتیشن بندیش کنم پس الان فایل ها و ویندوز و نرم افزار هایی که روی hdd بریزم میتونن از ssd استفاده کنن و سرعتشون بالا بره؟؟؟ یا فقط روی خود ssd باید باشند؟ ssd چطور کار میکنه؟ فعال میشه؟اگه پارتیشن بندی کردم باید خالی بزارمش؟ لطفا راهنمایی کنید، ممنون میشم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام