۰
plusresetminus
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۸

مایکروسافت آفیس 2019 را به رقابت با آفیس 365 که روی آن تمرکز کرده است می‌فرستد

ایتنا - ویدئوهای رقابت پهلو به پهلو نشان می‌دهند که قابلیت‌های آفیس 365 متصل به ابر قوی‌تر از همتای 2019 آن است.
مایکروسافت آفیس 2019 را به رقابت با آفیس 365 که روی آن تمرکز کرده است می‌فرستد
 
در حالی که مایکروسافت تمرکز بیشتری را بر آژور معطوف کرده است، دو تا از بسته‌های نرم‌افزاری خود (آفیس 365 و آفیس 2019) را در فضای رقابت با هم قرار داده، که به گفته جیسون اسپاترو، نایب رییس امور مایکروسافت 365، آفیس 365 با فاصله چشمگیری از آفیس 2019 جلوتر است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سیودایو، اسپاترو توضیح می‌دهد که آفیس 365 به سرویس ابری مایکروسافت متصل است، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، امکان اتصال هرگونه دستگاهی را دارد و از امکان قابلیت co-authoring یا همکاری در نوشتن با مشترکین غیر آفیس برخوردار است.
 
در مقام قیاس، آفیس 2019 محصولات سنتی مایکروسافت، شامل ورد، اکسل و پاورپوینت را ارائه می‌کند، ولی آنها، به قول اسپاترو، «در زمان منجمد شده‌اند». قابلیتهای این محصولات از به‌روزرسانی‌ها بی‌بهره‌اند و فاقد قابلیت‌های AI هستند.
 
در یک تست قدرت نرم‌افزاری، مایکروسافت این دو مجموعه آفیس را با استفاده از سه مجموعه از دوقلوها با هم مقایسه کرد. در ویدئوی مقایسه آنها کارائی این محصولات در باندل‌های آفیس دوئلی نشان داده شده است.
 
این استراتژی بازاریابی حدود یک سال پس از آن ارائه شده که ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت گفت که پیش‌بینی می‌شود اپ‌های مبتنی بر ابر مانند آفیس 365 «خیلی بزرگ‌تر از آن چیزی باشند که تاکنون به آن دست یافته‌ایم.» و رشد طبیعی ابر که مایکروسافت شاهد آن بوده تا حدود زیادی ناشی از مدل‌های پیش‌ساخته است.
 


این ویدئوهای رقابت پهلو به پهلو نشان می‌دهند که قابلیت‌های آفیس 365 متصل به ابر قوی‌تر از همتای 2019 آن است. اما در اینجا مایکروسافت رقابتی را با خودش به نمایش در آورده، برخلاف دیگر شرکت‌های تولیدکننده نر‌م‌افزار و خدمات ابری.
 
تلاش مایکروسافت برای ترویج آفیس 365 همراستا با تاکید آن به روی آوردن کاربران به ابر، به ویژه آژور، است.
با این حال، بنا بر اعلام مایکروسافت، آفیس 2019 برای کاربران ویندوز و مک که «هنوز برای بهره‌مند شدن از انعطاف‌پذیری ضروری که ابر در اختیارشان قرار می‌دهد آماده نیستند» در دسترس است.
 
مدل «نرم‌افزار به عنوان یک سرویس» آفیس 365 یک جریان درآمدی به طول مدت استفاده کاربر از یک اشتراک را در اختیار مایکروسافت قرار می‌دهد. این در حالیست که آفیس 2019 و نسخه‌های قبل از آن خریدهای یکباره‌ای هستند که مجوز (لایسنس) استفاده از آنها به یک دستگاه محدود می‌شود.
  
کد مطلب: 55606
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام