۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱

اپل باید نتفلیکس را بخرد

ایتنا- اپل در حال حاضر، در پی توسعه پلتفرم پخش ویدیوی خود است و به همین خاطر تحلیلگران بر این باور هستند که اپل باید نتفلیکس را خریداری کند.
اپل باید نتفلیکس را بخرد
شرکت اپل چندی است با قدرت در پی ارائه و توسعه یک پلتفرم پخش ویدیوی قوی است و به همین خاطر قصد دارد که در این زمینه از کمک متخصصان سایر شرکت‌ها هم کمک بگیرد.
امروزه یکی از لازمه‌های موفقیت در حوزه فناوری، تجربه کافی است و از آنجا که اپل تجربه کافی برای عرضه چنین پلتفرمی را ندارد و از سوی دیگر منابع زیادی برای انجام این کار لازم است، بهتر است که شرکت‌های دیگری هم در انجام این کار به اپل کمک کنند.

به گزارش ایتنا به نقل از اوبرگیزمو، برخی از تحلیلگران و متخصصان معتقد هستند که اپل می‌تواند از کمک شرکتی مانند نتفلیکس استفاده کند و حتی بهتر است که این شرکت را برای خود خریداری کند؛ چون نتفلیکس آشنایی و تخصص کامل را در حوزه پلتفرم پخش ویدیو دارد و می‌تواند به عنوان عضوی موثر در تیم اپل نقش خود را ایفا کند.
 
اخیرا یکی از تحلیلگران به نام جی‌پی مورگان اظهار داشت که اپل بهتر است هرچه زودتر نتفلیکس را بخرد و با کمک کارکنان ماهر و متخصص این شرکت، تمامی رقبا را از صحنه خارج کند.

تحلیلگران مختلف اظهار داشتند: «تصور ما این است که نتفلیکس، از نظر محتوای اصلی، سطح مشارکت و پیشگام بودن، بهترین گزینه راهبردی و استراتژیک برای اپل است و می‌تواند خود را از سایر گردآورندگان محتوا متمایز کند.»
 اپل و نتفلیکس

آنها در ادامه صحبت‌های خود اعلام کردند: «خریداری نتفلیکس به عنوان یکی از موفق‌ترین بازیگران عرصه پلتفرم پخش ویدیو برای اپل می‌تواند اثرگذار باشد و مخاطبان زیادی را به سمت اپل بکشاند.»
این نخستین باری نیست که تحلیلگران به اپل پیشنهاد می‌دهند که نتفلیکس را خریداری کند.
 
در سال گذشته میلادی، تحلیلگران همین پیشنهاد را مطرح کردند که البته هیچ اتفاقی نیفتاد.
در سال 2016، صحبت‌هایی در مورد همکاری اپل و دیزنی مطرح شد که در آن زمینه هم اتفاقی نیفتاد و هر دو شرکت خدمات خود را به بازار عرضه کردند و هیچ اتحادی انجام نشد.
 
کد مطلب: 55559
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام