۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۳

تست راهکاری آسان برای مدیریت چندین حساب در اینستاگرام

ایتنا- اینستاگرام پس از بررسی روش‌های گوناگون برای مدیریت چندین حساب توسط یک کاربر، قصد دارد از راهکاری آسان به صورت آزمایشی پرده برداری کند.
تست راهکاری آسان برای مدیریت چندین حساب در اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر به کاربران اجازه می‌دهد که چندین حساب را از طریق اپلیکیشن اصلی مدیریت کنند. البته در این زمینه یک مشکل وجود دارد.
یک کاربر ممکن است نام کاربری و رمز عبور خود را برای ورود به این حساب‌های متفاوت فراموش کند و این مسئله ممکن است برای برخی از کاربران، مشکل‌ساز شود؛ چون برخی از کاربران از چند رمز عبور متفاوت استفاده می‌کنند و این کار ممکن است مشکلاتی را در زمینه یادآوری این موارد، برای این افراد ایجاد کند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از اوبرگیزمو، اینستاگرام مدت‌هاست به دنبال راهی است که بتواند راهکاری آسان و ساده برای مدیریت حساب‌های مختلف ارائه دهد. در واقع اینستاگرام در پی آن است که جایگزینی برای قابلیت «ورود از طریق فیس‌بوک» ارائه دهد.
اینستاگرام این کار را به کمک "ایشان آگاروال"، پژوهشگر رسانه‌های اجتماعی، انجام داده است.
 
آگاروال، راهکار مدیریت چندین حساب را در کد اینستاگرام برای اپلیکیشن آلفای اندروید جست‌وجو می‌کند. بر اساس توضیحات موجود در این کد، می‌توان سریع و کاملا امن با استفاده از رمز عبور وارد حساب‌های مختلف اینستاگرام شد.
البته لازم است که یکی از حساب‌ها به عنوان حساب اصلی انتخاب شود و امکان ورود به تمامی حساب‌ها از طریق این حساب فراهم گردد.
 چند اکانت در اینستاگرام

بر اساس این روش، حساب‌های شما از هم مجزا می‌ماند ولی ورود به این حساب‌ها و مدیریت آنها آسان و سریع خواهد شد.
هر کسی که رمز عبور حساب اصلی شما را داشته باشد، به راحتی می‌تواند به تمامی حساب‌های شما در اینستاگرام دسترسی پیدا کند.
 
لازم به ذکر است که اینستاگرام توضیح بیشتری در این زمینه ارائه نکرده است که این روش در هنگام عرضه یک قابلیت در حالت آلفا مرسوم است؛ به این معنا که شرکت این قابلیت را به صورت آزمایشی اجرا می‌کند و تا زمانی که به صورت پایدار، راه اندازی نشود و افراد مطمئن نشوند که این قابلیت تثبیت می‌شود، تعهدی به ارائه توضیحات در رابطه با آن ندارد.
 
کد مطلب: 55557
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام