۰
plusresetminus
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

افشای اطلاعاتی جدید از آیفون 11

ایتنا- تا رونمایی از آیفون‌های نسل بعدی اپل زمان زیادی باقی مانده است اما هیچ‌چیز مانع افشاگری‌های اینترنتی در رابطه با جزئیات خط تولید آیفون 1 که به آیفون XI معروف است، نمی‌شود.
افشای اطلاعاتی جدید از آیفون 11
تا رونمایی از آیفون‌های نسل بعدی اپل زمان زیادی باقی مانده است، اما هیچ‌چیز مانع افشاگری‌های اینترنتی در رابطه با جزئیات خط تولید آیفون 1 که به آیفون XI معروف است، نمی‌شود.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، انتظار می‌رود که خط تولید جدید آیفون‌ها شامل سه نسخه ویژه باشد که همگی در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد.

این نسخه‌های جدید دربرگیرنده نسل‌های بعدی آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR هستند و همگی باقابلیت‌های جدید عرضه خواهند شد.
شایعات حاکی از آن هستند که این سری از آیفون‌های اپل به دوربین سه‌گانه مجهز خواهند بود، و انتظار می‌رود که از یواس‌بی نوع C استفاده کنند، همچنین با سیستم عامل iOS 13 عرضه می‌شوند که قابلیت حالت تاریک را برای دستگاه‌های آیفون به همراه خواهد داشت.
 
 پیش بینی آیفون 11
 
البته هنوز در رابطه با تاریخ عرضه آیفون 11 اطلاعاتی به دست نیامده است اما اگر اپل به برنامه‌ریزی معمول خود پایبند باشد می‌توان انتظار داشت که این سه تلفن همراه هوشمند در تاریخ 10 سپتامبر رونمایی شده و در تاریخ 14 سپتامبر پیش‌فروش شوند.
همچنین بر این اساس تاریخ عرضه این دستگاه‌های پیش‌فروش شده در حدود یک ماه بعد خواهد بود.
 
از دیگر اطلاعات جذاب در رابطه با آیفون 11 قیمت آن است که بسیاری از افراد را از خرید این همراه هوشمند منصرف می‌کند.
می‌دانیم که پرچم‌دار جدید آیفون به‌طورقطع گران‌قیمت خواهد بود اما در رابطه با میزان دقیق آن اطلاعی ندارد.

اگر همه‌چیز مانند خط تولید آیفون‌های سال 2018 اپل باشد پس می‌توان حدس زد که بازه قیمتی این محصولات در حدود 999 دلار تا 1099 دلار برای نسل جدید آیفون XS و XS Max و 799 دلار برای مدل ارزان‌تر مجهز به صفحه‌نمایش ال سی دی باشد.
 
کد مطلب: 55553
برچسب ها: اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام