۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۴

کنسول‌های بازی با موبایل یکپارچه می‌شوند؟

ایتنا - مایکروسافت قصد دارد بر روی توسعه سرویس جدیدی کار کند که به کاربران امکان بازی در پلت‌فرم ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ را در سیستم‌ عامل‌های اندروید و آی‌اواس می‌دهد.
کنسول‌های بازی با موبایل یکپارچه می‌شوند؟


با توجه به گسترش محبوبیت و استقبال کاربران از کنسول‌های بازی‌های رایانه‌ای در جهان، به نظر می‌رسد که شرکت‌های توسعه دهنده کنسول‌های بازی همچون مایکروسافت تصمیم گرفته است که تجربه لذت بخش تری را برای کاربران و علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای به ارمغان بیاورد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، حالا در جدیدترین گزارش‌های منتشر شده از سوی زد دی نت، می‌توان دریافت که مایکروسافت می‌خواهد کنسول‌های بازی ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ را با پلت‌فرم و سیستم‌عامل‌های موبایل نظیر اندروید و آی‌اواس یکپارچه‌سازی کند و بدین ترتیب به آنها امکان بهره‌مندی هر چه بیشتر و بهتر از بازی‌های جدید را خواهد داد.

هنوز اطلاعات و جزئیات دقیقی از نحوه عملکرد و کارکرد این پلت‌فرم و امکان جدید در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد مایکروسافت بعنوان شرکت توسعه‌دهنده کنسول‌های بازی محبوب موسوم به ایکس باکس با این کار تغییر و تحولات عظیمی را در صنعت گیمینگ جهان ایجاد خواهد کرد.
کد مطلب: 55531
نام شما
آدرس ايميل شما