۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۸

موبایلت امن هست؟ خرید و فروشی مطمئن از سایت دیوار

زنفون 3 می‌تواند با کمک اثر انگشت شما در کمتر از دو دهم ثانیه گوشیتان را باز کند! این یک راه عالی برای این است که مطمئن باشید تنها خودتان از همه آپشن‌های موبایلتان استفاده خواهید کرد.
موبایلت امن هست؟ خرید و فروشی مطمئن از سایت دیوار
----------------------- رپرتاژ آگهی --------------------


همه ما گوشی‌های هوشمند را دوست داریم؛ در واقع ما به آن‌ها در تمام جنبه‌های زندگیمان اعتماد کردیم.
اسمارت فون‌ها جزئیات بانکی، مخاطبین، عکس‌ها و ویدیوهای ما و از همه مهم‌تر خصوصیترین پیغام‌هایمان را در خود دارند. اما به این دلیل که موبایلمان را همیشه نزدیک به خود نگه می‌داریم و به نوعی حسابی به آن‌ها بسیار عادت کرده‌ایم، بعضا یادمان می‌رود چقدر حفظ و اطلاعات درون این اعجوبه قرن 21 مهم است و اگر این امورات مهم لو رود، چقدر در خطر خواهیم افتاد.
هنگام خرید و فروش موبایل و حتی پس از آن، «امنیت» فاکتوری است که خیلی‌هایمان نادیده‌اش می‌گیریم. یک نظرسنجی در یکی از سایت‌های اروپایی نشان می‌دهد 69 درصد انسان‌ها روی تلفن همراهشان پین کد و رمز عبور گذاشته‌اند اما از این میان تنها 51 درصد از آنتی ویروس‌ها و قفل اپلیکیشن استفاده می‌کنند. یادتان باشد هک کردن گوشی موبایل شما، یعنی هک کردن بخش مهم شخصیتتان.

در این نوشتار می‌خواهیم ایمنی یکی از اسمارت فون‌های نوپا را مورد ارزیابی قرار دهیم: ایسوس زنفون. خرید گوشی دست دوم ایسوس و مدل‌های آکبند آن حالا یکی دو سال است که بازار موبایل ایران را پرکرده‌اند؛ حتی در سایت دیوار.


اثرانگشت را جدی بگیرید
یکی از ابتدایی‌ترین راه‌های تامین امنیت تلفن همراه، استفاده از رمز عبور برای قفل است. اما همان نظرسنجی می‌گوید تنها 34 درصد از کاربران اندروید این اقدام امنیتی فوق العاده آسان را انجام می‌دهند، در حالی که این قابلیت در اکثر گوشی‌های هوشمند تعبیه شده است.

برخی از موبایل‌های پیشرفته شامل تکنولوژی اثر انگشت هستند. برای مثال با خرید گوشی دست دوم ایسوس زنفون 3 از سایت دیوار می‌توانید از میان 10 انگشت خود، یکی از آن‌ها را برای باز کردن قفل گوشی و حتی قفل تک تک اپلیکیشن‌های نصب شده انتخاب کنید.
زنفون 3 می‌تواند با کمک اثر انگشت شما در کمتر از دو دهم ثانیه گوشیتان را باز کند! این یک راه عالی برای این است که مطمئن باشید تنها خودتان از همه آپشن‌های موبایلتان استفاده خواهید کرد. خرید گوشی دست دوم ایسوس زنفون 3 در سایت دیوار از یک میلیون 700 تا دو میلیون و 500 هزار تومان امکان‌پذیر است.

آنتی ویروس‌ها را دریابید
آنتی ویروس‌ها را عموما در رایانه می‌شناسیم اما مسئله اینجاست که با نصب هزار اپلیکیشن مختلف بر روی تلفن همراه، این روزها حتما به یک آنتی ویروس مطمئن برای گوشی‌های هوشمند هم نیاز داریم.
البته باید حواستان جمع باشد که متناسب با هسته مرکزی و پردازنده موبایلتان آنتی ویروس نصب کنید تا بر روی سرعت آن تاثیر منفی نگذارد. مثلا پردازنده اسنپ دراگون روی خیلی از موبایل‌های ایسوس این امکان را برای کاربران فراهم کرده است.

اکنون تلفن همراه شما امن است و دیگر جای نگرانی نیست. می‌توانید با خاطری آسوده از تمامی امکاناتی که اسمارت فون‌های ایسوس به شما ارائه می‌دهد، لذت ببرید. فرقی ندارد که به خرید گوشی دست دوم ایسوس یا نمونه‌های آکبند آن فکر می‌کنید، با این چند راهکار ساده دیگر هیچ دغدغه‌ای بابت به سرقت رفتن اطلاعات بانکی و شخصی‌تان نخواهید داشت.

چگونه به آگهی‌های سایت دیوار اطمینان کنم؟
خب،  این سوالی است که برای خیلی‌ها پیش آمده است. فرقی هم ندارد که خرید گوشی دست دوم ایسوس در سبد کالایتان قرار داشته باشد یا آیفون و سامسونگ. Restore Factor این امکان را به شما می‌دهد که تلفن همراه را بازیابی کنید و سپس مراحل گفته شده را انجام دهید. همین!
 منبع : ویرلن
 
کد مطلب: 55522
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام