کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عکس‌های لو رفته گلکسی S10E نشان می‌دهد این گوشی احتمالا رقیب آیفون XR است

سايت خبری ايتنا , 14 بهمن 1397 ساعت 9:43

ایتنا - گلکسی S10E ظاهرا قیمتی در حدود 860 دلار خواهد داشت.



در فاصله چند هفته مانده تا معرفی نسل بعدی گوشی‌های گلکسی، عکس‌هایی منتشر شده که ظاهرا یک نسخه ارزانقیمت‌تر گلکسی S10 را نشان می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از cnet، وب‌سایت آلمانی WinFuture عکس‌ها و ویژگی‌هایی از آنچه ظاهرا قرار است Galaxy S10E باشد را منتشر کرد.
 
این عکس‌ها جلو، پشت و کناره‌های این گوشی را نشان می‌دهند، که گویای وجود حاشیه‌هایی باریک در اطراف صفحه نمایش است که تا حدود زیادی شبیه آیفون XR به نظر می‌رسد، ولی بدون بریدگی(ناچ) در قسمت بالا.
همچنین یک دوربین سلفی تعبیه شده در صفحه نمایش وجود دارد(که ظاهرا Infinity-O نامیده می‌شود) و در پشت آن دو دوربین عقب تعبیه شده، که از این نظر با آنچه از شایعات درباره تجهیز گلکسی S10 و S10 پلاس به سه دوربین عقب برمی‌آید متفاوت خواهد بود.  
 
در این خبر، در کنار این عکس‌ها مشخصات احتمالی گلکسی S10E به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد این گوشی دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی(مانند آیفون XS است)، یک حسگر اثر انگشت بر روی دکمه کناری خواب/بیدار قرار گرفته و باتری آن کوچک‌تر از باتری مورد انتظار برای گلکسی S10 و S10 پلاس است.

 
گوشی سامسونگ گلکسی S10E

گلکسی S10E ظاهرا قیمتی در حدود 860 دلار خواهد داشت.
با اینکه این قیمت ارزان‌تر از قیمت احتمالی 999 دلاری گلکسی S10 است، ولی باز هم به هیچ عنوان نمی‌توان آن را یک گوشی ارزانقیمت لحاظ کرد، بلکه بیشتر بازتابی از رویکرد مشابهی است که اپل در رابطه با آیفون XR در ارائه یک گوشی با مشخصات اندکی پایین‌تر از گوشی‌های برتر و با قیمتی کمتر از آنها عرضه کرد.
 
درز این عکس‌ها و مشخصات گلکسی S10E پس از آن رخ می‌دهد که سامسونگ ویدئویی را از یک گوشی تاشو منتشر کرد که ممکن است گلکسی F باشد.
 
انتظار می‌رود که این کمپانی در روز 20 فوریه (1 اسفند)، در رویدادی اختصاصی، گلکسی S10 و S10 پلاس را معرفی نماید.
  


کد مطلب: 55506

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55506/عکس-های-لو-رفته-گلکسی-s10e-نشان-می-دهد-این-گوشی-احتمالا-رقیب-آیفون-xr

ايتنا
  https://www.itna.ir