۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۷

گوشی‌های جدید Energizer با دوربین پاپ‌آپ

ایتنا - شرکت «انرجایزر» در کنگره جهانی موبایل از ۲۶ موبایل رونمایی می‌کند که دو مدل آنها دارای دوربین‌های «پاپ‌آپ» هستند.
گوشی‌های جدید Energizer با دوربین پاپ‌آپ


شرکت «انرجایزر» هم مانند «کوداک» و «پپسی» آخرین برندهایی هستند که تلفن هوشمند تولید می‌کنند.
کنگره جهانی موبایل چند هفته دیگر برگزار می شود و انرجایزر تصمیم دارد در این رویداد ۲۶ مدل موبایل رونمایی کند که دو نمونه از آنها دوربین های «پاپ آپ» دارند. این نوع دوربین ها هنگام عکاسی از مکان خود بیرون می آیند و آماده می‌شوند.

برخلاف بیشتر موبایل‌هایی با این قابلیت، هیچ کدام از تلفن‌های هوشمند جدید لوکس به حساب نمی آیند.
به گزارش ایتنا از مهر، این دو موبایل با دوربین پاپ آپ Ultimate U620S Pop و Ultimate U630S Pop نام دارند. مدل U620S Pop گزینه لوکس تر است که نمایشگر ۶.۲ اینچی با ۱۰۸۰ پیکسل، تراشه مدیا تک Helio P70,،   ۶ گیگابایت RAM ، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ دوربین پشتی( ۱۶، ۵ و ۲ مگامپیکسل)، دو دوربین جلویی ۱۶ و ۲ مگاپیکسل روی ماژول پاپ آپ دارند. همچنین باتری این دستگاه ۳۲۰۰ میلی آمپری است. علاوه بر آن موبایل مذکور دارای حسگر اثر انگشت است که در کنار دستگاه تعبیه شده است.

مدل U630S Pop در مقایسه با نمونه قبلی ویژگی های رده بالای کمتری دارد. این دستگاه نمایشگر ۶.۳ اینچی، تراشه مدیا تک، Helio P22,  ۴ گیگابایت RAM، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۲ دوربین پشتی ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین‌های جلویی ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی همراه یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری است. حسگر اثر انگشت این مدل از موبایل انرجایزر پشت آن تعبیه شده است.

علاوه بر آن این شرکت چند موبایل دیگر نیز عرضه می کند که دوربین پاپ آپ ندارند و مشابه OnePlus 6T- داری بریدگی هایی شبیه قطره آب هستند. این مدل‌ها عبارتند از U650S U620S، و U570S. موبایل U650S یک نمایشگر ۶.۵ اینچی، تراشه مدیا تک Helio P۲۲، ۴ گیگابایت RAM، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۲ دوربین ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی در پست، یک دوربین ۱۶ پیکسلی در جلو و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری است.

موبایل U620S  ویژگی هایی کاملا متفاوت از U۶۲۰S Pop دارد. این دستگاه یک نمایشگر ۶.۲ اینچی ۷۲۰ پیکسلی، تراشه مدیا تک MT۶۷۶۵، ۴ گیگابایت RAM، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۲ دوربین ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی در پست، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۴ هزار میلی آمپری است.
کد مطلب: 55503
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام