کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باتری ناامید کننده وان پلاس

12 بهمن 1397 ساعت 21:33

ایتنا - ​​​​​​​کاربران گوشی وان پلاس ۶ تی (One Plus 6T) از مشکل جدی باتری و زمان بسیار کوتاه شارژدهی این دستگاه خبر داده‌اند.



با اینکه بسیاری از گوشی‌های هوشمند این روزها کمتر از ۲۴ ساعت به کاربران شارژ می‌دهند و باتری آنها همواره عملکرد قابل قبولی ندارد، اما به تازگی گزارش‌های جدیدی از سوی کاربران در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد باتری گوشی وان پلاس ۶ تی با مشکلات و چالش‌های جدی روبرو شده است و کاربران آنها عنوان کرده‌اند که شارژ باتری گوشی هوشمند آنها به سرعت خالی می‌شود به گونه‌ای که شارژ دهی آن حتی چند ساعت نیز دوام پیدا نکند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، یکی از این کاربران در شبکه اجتماعی ردیت (reddit) نوشته است: روز گذشته شارژ باتری گوشی من ۸۰ درصد بود که ناگهان دقت کردم و دیدم با هر دقیقه‌ای که می‌گذرد، به سرعت باتری آن در حال خالی و کم شدن است. این در حالیست که من هیچ برنامه‌ای را بر روی گوشی اجرا نمی‌کردم و برنامه‌های پس زمینه نیز محدود شده بودند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: من برای برطرف کردن این مشکل، به سرعت گوشی هوشمند خود را به‌روزرسانی نرم افزاری کردم اما متأسفانه این مشکل حل نشد.

وی پس از مطرح کردن آن در فضای مجازی به این نتیجه رسید که خیل عظیمی از کاربران گوشی وان پلاس ۶ تیبا همین مشکل مواجه شده‌اند و از شرکت تولیدکننده آن درخواست دارند که هر چه سریع‌تر به برطرف کردن مشکل باتری این گوشی و همچنین تشریح علت این واقعه بپردازد.

بر اساس گزارش وب سایت businesstoday، انتظار می‌رود که شرکت وان پلاس با انتشار بیانیه‌ای، ضمن عرض پوزش از کاربران اعلام کند که هر چه سریع‌تر به انتشار و ارائه یک نسخه جدید به‌روزرسانی نرم افزاری خواهد پرداخت و مشکل مربوطه را برطرف خواهد کرد.


کد مطلب: 55494

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55494/باتری-ناامید-کننده-وان-پلاس

ايتنا
  https://www.itna.ir