۰
plusresetminus
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۴

LG از یکی دیگر از بازارهای آسیا خارج شد

ایتنا- شرکت ال‌جی تصمیم گرفت که از یکی از دیگر از بازارهای آسیا خارج شود و مثل قبل به فکر توسعه کسب و کار خود در کشورهای مختلف نیست و اندیشه‌های دیگری در سر می‌پروراند.
LG از یکی دیگر از بازارهای آسیا خارج شد
وقتی نخستین گوشی‌های هوشمند به بازار عرضه شد، شرکت‌هایی مثل اپل، سامسونگ، ال‌جی، موتورولا، سونی، اچ‌تی‌سی کم و بیش در این حوزه فعالیت می‌کردند و به دنبال این بودند که به شکلی در حوزه گوشی‌های هوشمند سرآمد باشند ولی این روزها شاهد تغییر رویکرد برخی از این شرکت‌ها مانند ال‌جی هستیم.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، برخی از شرکت‌ها در تلاش هستند که سیاست‌های دیگری را برای رشد و پیشرفت انتخاب کنند و به همین خاطر تلاش می‌کنند که در حد امکان فعالیت‌های خود را در قاره‌ها و کشورهای مختلف سامان‌دهی کنند و به شکلی درست و موثر به فعالیت خود ادامه دهند.
یکی از این شرکت‌ها، ال‌جی است که در تلاش است خود را از بیشتر بازارهایی که در آن فعالیت می‌کند، خارج کند.
 
این شرکت تصمیم گرفت که از بازار فیلیپین خارج شود و به نظر می‌رسد که کسب و کار تلفن همراه ال‌جی در کشور مذکور رو به افول است و به زودی به صورت کامل متوقف خواهد شد.
آخرین گوشی هوشمند ال‌جی که در این کشور رونمایی شد،  LG G7 بود و بعد از آن از گوشی‌های جدید رونمایی نخواهد شد.

لازم به ذکر است که شرکت LG هنوز به صورت رسمی این موضوع را مطرح نکرده است.
در سال قبل، این شرکت به صورت رسمی از بازار چین خارج شد و به همین خاطر خارج شدن از فیلیپین، دور از انتظار نیست و به زودی اعلام خواهد شد.
این روزها، بازار گوشی هوشمند، توسط انواع تولیدکنندگان چینی تجهیزات اصلی اشباع شده است که هر روز به شگفتی محصولات خود اضافه می‌کنند و همچنین قیمت را هم پایین‌تر می‌آورند.
 
ال‌جی اولین و آخرین شرکتی نیست که تحت تأثیر این شرکت‌های چینی قرار گرفته است و اپل، سامسونگ و سونی هم به همین میزان تحت فشار افت قیمت‌ها و افزایش تولید گوشی هوشمند توسط شرکت‌های مختلف هستند.
 
کد مطلب: 55487
برچسب ها: LG ال جی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام