۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹

کانن: بازار دوربین دیجیتال نصف می‌شود

ایتنا- شرکت کانن که یکی از شرکت‌های اصلی دنیا در زمینه تولید و عرضه دوربین دیجیتال است، به تازگی اعلام کرد که بر اساس شواهد و مدارک موجود، احتمالا بازار دوربین دیجیتال، نصف خواهد شد.
کانن: بازار دوربین دیجیتال نصف می‌شود
شرکت کانن اعلام کرد که هر زمانی که یک دوربین دیجیتال به بازار عرضه می‌کنیم، تمام سعی و تلاش ما بر این است که یک محصول عالی، نوین و مجهز به فناوری روز دنیا در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم و با جدیت می‌کوشیم که جذابیت محصولات خود را در نگاه مشتریان بالا ببریم، ولی گزارش‌ها حاکی از افت میزان خرید دوربین دیجیتال در بازار است.

به گزارش ایتنا به نقل از اوبرگیزمو، فوجیو میتارای، رییس شرکت کانن، اظهار داشت که چشم‌انداز چندان خوبی در زمینه آینده بازار دوربین‌های دیجیتال ندارد و بر این باور است که بازار این نوع از دوربین به زودی و تا دو سال آینده، به نصف کاهش می‌یابد.
هنوز مشخص نیست که تا چه حد این عبارت دقیق و درست باشد ولی تمامی شواهد، جملات میتارای را تأیید می‌کند.
 
شرکت کانن بر این باور است که دوربین‌های دیجیتال دارد سمت و سوی تخصصی می‌گیرد و با وجود دوربین‌های هوشمند از حالت عمومی خارج شده است و بسیاری از افراد نیاز چندانی به این شکل از دوربین‌ها ندارند.
در حال حاضر دوربین‌های نظارتی و همچنین دوربین‌‌هایی که در حوزه بهداشت و درمان قرار می‌گیرند، بیش از پیش مورد نیاز هستند
 کاهش بازار دوربین دیجیتال

شرکت کانن اعلام کرد: «بسیاری از افراد برای گرفتن عکس از دوربین گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند و بازار دوربین دیجیتال، همچنان به افت و نزول خود ادامه می‌دهد و افراد متخصص در زمینه عکاسی هستند که بازار دوربین دیجیتال را گرم نگه می‌دارند.»

گفتنی است این شرکت اخیرا دوربین بدون آینه تمام فریم جدید خود را به بازار عرضه کرد.
 
شایعات نشان می‌دهد که شرکت کانن یک دوربین بدون آینه 100 مگاپیکسلی هم در دست تولید دارد که به احتمال زیاد به زودی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
گفتنی است که بنظر کارشناسان، اتفاقی که برای دایناسورها افتاد، برای دوربین‌های دیجیتال نمی‌افتد ولی اکثر کاربران فعلی این دوربین‌ها، دیگر سراغ دوربین دیجیتال نمی‌روند.
 
کد مطلب: 55486
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام