۱
plusresetminus
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۱

پرفروش ترین کتاب های موفقیت کسب و کار در فروشگاه اینترنتی سایت جت

در دنیای امروز، شما می ‌توانید با استفاده از سایت ‌های اینترنتی مختلف، گام به گام در مسیر آموزشی حوزه مورد علاقه تان حرکت کنید. به شرط این که بدانید به دنبال یادگیری چه چیز هستید و می خواهید دانشتان را در کدام حوزه ارتقا بدهید.
پرفروش ترین کتاب های موفقیت کسب و کار در فروشگاه اینترنتی سایت جت
---------------------- رپرتاژ آگهی --------------------------


این روزها اینترنت علاوه بر آسان تر کردن بسیاری از کارها و کمک به صرفه جویی در زمان و هزینه، به یک دانشگاه بزرگ برای یادگیری تبدیل شده است. در دنیای امروز، شما می ‌توانید با استفاده از سایت ‌های اینترنتی مختلف، گام به گام در مسیر آموزشی حوزه مورد علاقه تان حرکت کنید. به شرط این که بدانید به دنبال یادگیری چه چیز هستید و می خواهید دانشتان را در کدام حوزه ارتقا بدهید؟
اگر به دنبال آموزش در زمینه دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار هستید، خوب است بدانید سایت جت یکی از سایت های خوب در این زمینه است که با ارائه منابع و مقاله های آموزشی کامل و اصولی، اطلاعات مفید و جامعی را در اختیار شما قرار می دهد. هم چنین فروشگاه اینترنتی سایت جت که به تازگی آغاز به کار کرده است، با قدرت بیشتری در مسیر یادگیری همراه شما خواهد بود.


همان‌ طور که می ‌دانید آموزش‌ در زمینه کسب‌ و کار و راه ‌های دستیابی به موفقیت شغلی، در دنیای آنلاین و به خصوص در حوزه دیجیتال مارکتینگ بسیار نامحدود است، با این حال سایت جت قصد دارد با استفاده از ارائه منابع آموزشی و کتاب های تاثیرگذار در زمینه موفقیت کسب و کار،  این دنیای نامحدود را در دستان شما قرار بدهد.
شما به راحتی می توانید منابع آموزشی جت را با عضویت در سایت، به ‌صورت رایگان دریافت کنید و برای تهیه کتاب‌ ها کافی ا‌ست به فروشگاه اینترنتی جت سر بزنید. از طریق این فروشگاه، می ‌توانید کتاب‌ هایی مثل مُسری، اثر مرکب و دیوانگان ثروت ‌ساز را تهیه کنید. کتاب ‌هایی که از پرفروش ‌های عرصه کسب‌ و کار و بازاریابی هستند و در سراسر جهان علاقه مندان زیادی را با خود همراه کرده ‌اند.


کتاب مسری "راهکارهای بازاریابی ویروسی"، کتابی مهم در زمینه بازاریابی و برندسازی است. کتابی نوشته «جونا برگر» پروفسور دانشگاه وارتون یونان که در سال 2013 به‌عنوان پرفروش ‌ترین کتاب نیویورک ‌تایمز و وال ‌استریت ژورنال معرفی شد. این کتاب تغییرات دنیای بازاریابی را به شما نشان می ‌دهد. تغییراتی که در طی آن بازاریاب ‌ها توانسته ‌اند با تحلیل جزئی ‌ترین رفتارهای انسانی، ترفند های پیچیده‌ ای را به عرصه تبلیغات معرفی کنند و باعث رونق کسب ‌و کارها بشوند. کتاب مسری، راه‌ های رسیدن به موفقیت یک کسب ‌و کار را معرفی می‌کند و به شما آموزش می ‌دهد که چطور کاری کنید تا آوازه برندتان دهان به دهان بچرخد و مثل یک ویروس مسری همه ‌گیر شود. "مسری"، از راهکارهایی حرف می ‌زند که به شما کمک خواهد کرد تا در عصر پر سر و صدای بازاریابی و تبلیغات، سری در میان سرها دربیاورید و خود را به دنیای تجارت بشناسانید.

کتاب پرفروش بعدی یعنی اثر مرکب را هم می ‌توانید به سادگی از فروشگاه اینترنتی جت تهیه کنید. این کتاب اثر «دارن هاردی» نویسنده آمریکایی و ناشر مجله موفقیت (SUCCESS) است. دارن هاردی که خودش بیش از 25 سال رهبر کسب ‌و کارها و صنعت رسانه‌ های موفق بوده‌ است براساس تجربیات اثبات شده‌ اش، چگونگیِ به کارگرفتن استعدادها در جهت استفاده از فرصت ‌های موجود را آموزش می ‌دهد. این کتاب، شعارها و حرف ‌های دلنشین اما فریبنده ای را که مدام نوید طی کردن یک شبه ‌ره ‌صدساله را می ‌دهند کنار می ‌زند و ما را با واقعیت ‌ها رو به رو می ‌کند. هم‌ چنین این کتاب شما را با مفهوم "اثر مرکب" آشنا می ‌کند و نشان می‌ دهد که چه‌ طور تاثیر تصمیم‌ های به ظاهر کوچک زندگی، آینده ‌‌تان را متحول خواهد کرد.
آنتونی رابینز و افراد شناخته شده دیگر در زمینه برنامه ریزی و موفقیت ، خواندن چند باره کتاب اثر مرکب را توصیه کرده‌ اند.

"کتاب دیوانگان ثروت‌ساز اثر پرفروش دیگری از دارن هاردی است که در حوزه کسب ‌و کار و برای پیشرفت در زمینه کارآفرینی نوشته شده و شما می ‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی جت تهیه کنید.
"دیوانگان ثروت‌ساز" شما را با واقعیت ‌های عصرکنونی مواجه می ‌کند. دورانی که دیگر از انبوه‌سازی صنعتی، استخدام ‌های فراوان و جایگاه‌ های دولتی پرشمار خبری نیست و این شمایید که باید به تنهایی برای خودتان شغل و امنیت شغلی فراهم کنید. دارن هاردی در این کتاب، کارآفرینی را به قطار وحشتی تشبیه کرده و اولین نقطه برای سوارشدن را "همین حالا" می‌ داند، انتخابی که آن را بر دوش خودتان می‌ گذارد. او هیچ چیزی را مانع میلیونر شدن شما نمی ‌داند، جز خودتان!"
 
دارن هاردی در این کتاب می ‌گوید: «راه خودتان را بروید نه مسیر آشنایان ‌تان را. به حرف و قلب خودتان گوش بدهید نه به جاه طلبی بقیه. نگذارید ترس، حسرت یا فشار اجتماعی درکتان را کدر کند. به کسی تبدیل شوید که خودتان می خواهید نه اینکه بقیه چه می ‌خواهند. اگر کسی خواست شما را برای رسیدن به قله‌ هدف منصرف کند فریاد بزنید: "این کوه من است و می خواهم تا قله صعود کنم!!!"».
"دیوانگان ثروت‌ساز" راهنمای شما در زندگی کاریتان خواهد بود. فرقی ندارد کارآفرین باشید یا کارمند، این کتاب برای عصر جدید است و با خواندن آن می‌توانید شیوه داشتن یک زندگی موفق در این دوران را دریابید.
برای سفارش این سه کتاب خواندنی و تاثیرگذار از فروشگاه اینترنتی سایت جت، تنها کافی ا‌ست بر روی گزینه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید تا سریع تر از هر فروشگاه آنلاین دیگری، کتاب‌ ها را درب منزل تحویل بگیرید.
 
کد مطلب: 55482
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام