۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۱
تلاش اپل برای تحول در زمینه باتری

مدیر دیروز سامسونگ، مدیر امروز اپل

ایتنا- شرکت اپل، یکی از مدیران سابق سامسونگ را استخدام کرد و مدیریت بخش باتری را به وی سپرد.
مدیر دیروز سامسونگ، مدیر امروز اپل
شرکت اپل اعلام کرد که توافق‌های لازم را با رئیس بخش باتری سامسونگ انجام داده است و قصد دارد که وی را برای توسعه بخش باتری خود استخدام کند.
سونهو آن، مدیر جدید است که از این به بعد، رئیس جهانی توسعه باری اپل است. اولین منبع گزارش این خبر، بلومبرگ بود که این موضوع را از تغییر بخش شغلی در پروفایل سونهو آن متوجه شد.

به گزارش ایتنا به نقل از انگجت، سونهو آن کار خود را در دسامبر 2018 و بعد از چهار سال همکاری با سامسونگ در اپل آغاز کرد.
از این چهار سال همکاری، وی دو سال معاون ارشد بخش نوآوری منابع و باتری‌های نسل جدید سامسونگ بود. وی مسئولیت توسعه فناوری‌های جدید باتری نه تنها برای دستگاه‌های موبایل بلکه برای خودروها و موتورهای برقی را بر عهده داشت.
 
این شخص چند سال پیش در حوزه ساخت باتری آی‌پد و مک‌بوک در سامسونگ فعالیت می‌کرد و در آن زمان باتری‌های درخواستی اپل را در این کشور تولید می‌کرد.
چند سال بعد شرکت اپل تصمیم گرفت که تأمین‌کننده خود را عوض کند و پس از آن هم تمام تلاش خود را به کار بست تا از لحاظ تجهیزات مورد نیاز به خودکفایی برسد.
 

نمونه‌ای از تلاش‌های اپل برای رسیدن به استقلال تجهیزاتی، عرضه پردازنده‌های مک سفارشی در اواسط سال 2018 بود. قرار بود که این پردازنده‌ها جایگزین محصولات اینتل در لپ‌تاپ‌ها شود.
گزارش تحلیلگران و کاشناسان مختلف نشان می‌دهد که هدف و مقصد اپل از استخدام این مدیر باتجربه، راه‌اندازی خط تولید مستقل باتری آیفون است.
 
سونهو آن، تجربه بسیار خوبی در زمینه انواع باتری از جمله لیتیومی دارد و با استفاده از همین تجربه، قصد دارد نهایت کیفیت را در باتری‌های جدید اپل ارائه دهد. روابط اپل و سونهو آن گاهی محدود و گاهی همیشگی است. اپل دارد کارهای مربوط به پشتیبانی از زنجیره تأمین را انجام می‌دهد تا بتواند فرآیند تولید باتری را هر چه زودتر انجام دهد.
 
کد مطلب: 55471
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام