کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تبلیغات بنری، 120 درصد کارآمدتر از تبلیغات ویدیویی

25 بهمن 1397 ساعت 13:20

ایتنا- آمارهای تبلیغاتی نشان می‌دهد که تبلیغات بنری به خاصیت خصوصیاتی که دارند، می‌توانند 120 درصد موثرتر از تبلیغات ویدیویی باشند و مخاطب را به سمت خود جلب و جذل نمایند.


تبلیغات بنری موبایل توجه زیادی را به سمت خود جلب نمی‌کند، ولی وقتی صحبت از تبلیغات موبایل می‌شود، بسیار مهم و تأثیرگذار هستند.
بسیاری از کارشناسان تبلیغات و بازاریابی حساب ویژه‌ای روی مسئله تبلیغات ویدیویی باز می‌کنند ولی آمار و ارقام نشان می‌دهد که تبلیغات بنری نسبت به تبلیغات ویدیویی تأثیرگذاری قابل توجهی دارند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، گزارش‌های سالیانه در مورد تبلیغات که توسط شرکت “Liftoff” منتشر شد، نشان می‌دهد که در سال 2018، در حوزه تبلیغات موبایل نسبت به تلویزیون برتری داشت.
این شرکت 273 میلیارد آگهی را از طریق 4.5 میلیارد کلیک، 63 میلیون نصب اپلیکیشن و بیش از 22 میلیون رویداد پس از نصب را در بیش از 1200 اپلیکیشن بین نوامبر 2017 و اکتبر 2018 بررسی کرد و در نهایت به نتایج جالبی رسید.
 
موبایل به تنهایی می‌تواند در تبلیغات ویدیویی آنلاین، 72 درصد رشد ایجاد کند. به خاطر افزایش تبلیغات ویدیویی و موفقیت آنها در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی در موبایل، بازاریابان به دنبال استفاده از این پتانسیل برای رشد و پیشرفت هستند.
تبلیغات ویدیویی، کارآیی و تأثیرگذاری بالایی دارند و کاربران معمولا به این نوع تبلیغات واکنش نشان می‌دهند.

 

یکی از نکاتی که در مورد تبلیغات ویدیویی مهم است، قیمت بالای این نوع از تبلیغات است و به همین خاطر فرد یا شرکت تبلیغ کننده را محدود می‌کند.
یک نوع دیگر از تبلیغات که فوق العاده ساده، ارزان و موثر است، تبلیغات بنری است که بر اساس آمار، 120 درصد موثرتر از تبلیغات ویدیویی است و شرکت یا شخص تبلیغ‌کننده را خیلی زودتر به مقصد می‌رساند.
 
بسیاری از کارشناسان تبلیغات بر این باور هستند که تبلیغات بنری، منسوخ شده‌اند و کارایی ندارند، ولی گزارش‌ها نشان می‌دهد که این قالب در حوزه مشارکت پس از نصب در اندروید، خیلی خوب جواب می‌دهد و به خاطر قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد، بهترین نوع تبلیغ در سیستم‌های اندروید است و 22 درصد ارزان‌تر از تبلیغات همسان یا بومی است.
 
سال 2019 در زمینه بازاریابی اپلیکیشن‌های موبایل بسیارمهم و تأثیرگذار است و به همین خاطر شرکت‌ها باید استراتژی درستی برای سرمایه‌گذاری در زمینه قالب تبلیغاتی خود داشته باشند.
بهترین پیشنهاد در حوزه تبلیغات اپلیکیشن‌های موبایل، تبلیغات بنری است.
 


کد مطلب: 55468

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55468/تبلیغات-بنری-120-درصد-کارآمدتر-ویدیویی

ايتنا
  https://www.itna.ir