۱
۰
plusresetminus
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۵

بهترین تبلتی که می‌توانید بخرید

ایتنا- اسم بهترین تبلت برای اکثر مردم به این معناست که استفاده از این تبلت یا بسیار سخت و یا بسیار آسان است و برخی به این فکر می‌کنند که بهترین تبلت، دستگاهی است که بتواند جایگزین خوبی برای لپ‌تاپ باشد.
بهترین تبلتی که می‌توانید بخرید
وقتی واژه بهترین تبلت نزد بسیاری از افراد مطرح مطرح می‌شود، بسیاری از افراد ذهنشان به سمت تبلت‌هایی با تکنولوژی پیشرفته متمایل می‌شود که به راحتی می‌توان از آنها استفاده کرد. برخی از افراد دیگر هم ذهنیت دیگری دارند و فکر می‌کنند، که تبلتی بهتر است که پیچیده‌تر باشد و اکثر کاربران نتوانند از عهده کار کردن با آن برآیند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از ورج، واقعیتی که وجود دارد این است که اکثر مردم به دنبال تبلتی هستند که همان کارهای تبلیت‌های قبلی را انجام دهد.
کارهای تبلت‌های قبلی شامل مرور در وب، تماشای ویدیو، خواندن کتاب، بازی کردن و غیره است و برای انجام این کارها، یک تبلت سبک و قابل اطمینان کافی است که صفحه نمایش و عمر باتری خوبی داشته باشد.
 
البته برای خرید تبلت، قیمت هم مهم است و قیمت این محصول باید کمتر از قیمت لپ‌تاپ باشد.
وقتی عناصر مختلف برای خرید یک تبلت را در نظر بگیریم، به بهترین تبلتی که می‌توان خرید می‌رسیم. از دیدگاه بسیاری از کارشناسان و متخصصان، بهترین تبلت برای اکثر افراد، آی‌پد استاندارد است که با قیمت 329 دلار در بازار به فروش می‌رسد.
 

اصلی‌ترین دلایل مناسب بودن این آی‌پد، سرعت بالا، کیفیت خوب، قابلیت اطمینان و مقرون به صرفه بودن آن است.
این محصول در ماه آوریل 2018 به بازار عرضه شد. یکی از مسائل دیگر این است که این آی‌پد تا چندین سال به عنوان یک محصول جدید و متعارف شناخته خواهد شد و تاریخ ماندگاری آن بیشتر از گوشی است.
 
این تبلت با توان بالایی که دارد می‌تواند تمام کارهایی که تبلت‌های قبلی انجام می‌دادند را انجام دهد و علاوه بر آن، با فناوری‌ها و اپلیکیشن‌های روز هم سازگاری داشته باشد.
وقتی شما قیمت این تبلت را با کارایی آن مقایسه کنید، به این نتیجه می‌رسید که از نظر قیمت هم کاملا مقرون به صرفه است. صفحه نمایش این آی‌پد 9.7 اینچی است و عمر باتری آن هم فوق العاده بالاست.
 
کد مطلب: 55466
برچسب ها: تبلت
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Asia/Pacific Region
بازی سیاسی هست
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام