۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۷

محدودسازی نمایش پست‌ها در اینستاگرام

ایتنا - کاربران اینستاگرام گلایه می‌کنند که این سامانه عکس‌هایشان را تنها به هفت درصد از دنبال‌کنندگان نمایش می‌دهد. اکنون اینستاگرام تصمیم گرفته است به این مسأله پاسخ دهد.
محدودسازی نمایش پست‌ها در اینستاگرام
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از engadget، اینستاگرام در هفته گذشته بیانیه‌ای صادر کرد و مدعی شد: «اینستاگرام به‌تازگی هیچ تغییری در الگوریتم خود صورت نداده و هرگز پست‌های کاربران را پنهان نمی‌کند.
اگر به‌اندازه کافی به قسمت‌های پایینی صفحات بروید، عکس همه دوستان‌تان اینستاگرامی‌تان را خواهید دید. این امکان وجود دارد که اگر مدتی با برخی از دوستان‌تان تعامل نداشته‌اید و افراد زیادی را هم دنبال می‌کنید، در اینصورت پست‌های آنها به چشم شما نیامده باشند.»
 
اینستاگرام توضیح می‌دهد که سطح تعامل، مشخص‌کننده ترتیب پست‌هایی است که می‌بینید. اما نظر کاربران در این خصوص نشان می‌دهد که این اصلاً رویکرد مناسبی نیست.

در واقع کاربران خواهان آن هستند که اینستاگرام همچون قبل، پست‌ها را به ترتیب زمانی نشان بدهد.
مطابق این گزارش، گفته می‌شود اینستاگرام دنباله‌روی الگوی مادرشرکت خود یعنی فیس‌بوک است و بنابراین شاید تعدادی از کاربران مایل باشند پست‌هایی را ببینند که توجه بیشتری به صاحبان آنها دارند.
 
محدودسازی نمایش پست‌ها در اینستاگرام
 
بنابراین، اینستاگرام بیان می‌کند که عکس‌ها نشان داده می‌شوند؛ ولی در قسمت‌های بسیار پایین قرار می‌گیرند به‌طوری‌که بیشتر مردم هرگز آنها را نخواهند دید.
در واقع اینستاگرام در این مورد، دنبال‌کنندگان شما را مقصر می‌داند و نه الگوریتم خودش را. بدین‌ترتیب اگر اخیراً با دنبال‌کنندگان‌تان ارتباطی نداشته‌اید، در این‌صورت باید برای آنها اولویت کمتری داشته باشید.
 
در اینجا یک پرسش مطرح است و آن اینکه این مطلب چطور با عقل جور در می‌آید؟ اگر دنبال‌کنندگان شما هرگز پستی از شما نبینند، در اینصورت چطور ممکن است با آنها به تعامل بپردازید و در صدر فهرست پست‌های آنها قرار بگیرید؟
تنها راهی که باقی می‌ماند، این است که آنها به صفحه پروفایل شما بروند و مستقیماً به پست‌های شما نگاه کنند و بدین‌ترتیب پست‌های شما در قسمت‌های بالاتر فهرست پست‌هایی که برایشان ارسال می‌شوند، قرار بگیرند.
 
انتظار می‌رود اینستاگرام در روزهای آتی به پرسش‌هایی که برای کاربران آن مطرح شده، پاسخ بدهد.
 
کد مطلب: 55461
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Asia/Pacific Region
سیاسی شده ایستاگرام
من خودم یازده هزار تا دنبال کننده دارم ۵۰ تا لایک بیشتر نمی خورم!.
A
feedback
Iran, Islamic Republic of
بهتره که هر دو الگوریتمو به صورت آپشن مانند تو برنامه قرار بدن،
هر فردی هر الگوریتمی رو خواست انتخاب کنه، چه بر اساس ترتیب زمانی چه بر اساس دنبال کنندگان.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام