کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه Cloud Search Connector SDK متن باز گوگل

13 بهمن 1397 ساعت 11:55

ایتنا- اخیرا اتفاق بسیار مهمی در جامعه متن باز رخ داد و بسته نرم افزاری که قرار بود، شکاف بین فناوری جستجوی ابری گوگل و انباره‌های هویت و محتوای سازمانی را پر کند، به صورت رایگان در GitHub قرار گرفت.


اخیرا اتفاق بسیار مهمی در حوزه منبع باز(متن باز) رخ داد. در صورتی که متخصص یادگیری عمیق هستید یا از گوگل کلود (ابر گوگل) استفاده می‌کنید، از این اتفاق مهم بهره‌مند خواهید شد.
یک روز بعد از عرضه “ Neo-AI”، چارچوب بهینه سازی مدل‌های هوش مصنوعی شرکت آمازون، گوگل تصمیم گرفت که Cloud Search Connector SDK را به بازار عرضه کند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، هدف از عرضه بسته نرم‌افزاری مذکور، برقراری ارتباط بین فناوری جست‌وجوی ابری گوگل و انباره‌های هویت و محتوای سازمانی است که به صورت رایگان در GitHub قرار گرفت.
گوگل در یک پست وبلاگی اعلام کرد که SDK به کاربران گوگل کلود این امکان را می‌دهد که به صورت ابری، درون‌سازمانی و اپلیکیشن‌های نرم افزار به عنوان خدمت، جست‌وجو کنند و برای این کار از API ایندکسینگ جست‌وجوی ابری کمک می‌گیرد.
 
یادگیری ماشین امکان پیشنهادات جست‌وجوی فوری APIها را فراهم می‌کند و نتایج را در سیستم‌های مختلف محتوا با بیش از 100 زبان مختلف توزیع می‌کند. کنترل‌های سطح دسترسی گرانولار شامل سطح شخصی، سطح گروهی و سلسله مراتب‌های مبتنی بر محتوا به مدیران اجازه می‌دهد که کاربران را از دیدن آن دسته از نتایج جست‌وجو که نباید ببینند، منع کنند.

 

“Connector SDK” به این منظور طراحی شده است که کارهایی مانند ارتباطات سرویس، عملیات API چندرشته‌ای، استراتژی‌های پیمایش، پیکربندی متصل کننده، مدیریت خطا و غیره را انجام دهد و در آن، امکان توسعه متصل کننده‌های شخص ثالث برای بیش از 50 منبع فراهم شده است.
 
انباره‌هایی مانند آمازون S3، باکس و مایکروسافت وان‌درایو، اطلسین، کانفلوئنس، جیرا و مایکروسافت شیرپوینت از جمله این منابع هستند.
در حال حاضر بیش از 80 گزینه کانکتور در دایرکتوری کلود سرچ کانکتور وجود دارد.
گفتنی است گوگل، راهنماهای مخصوص ایجاد کانکتورهای محتوا و کانکتورهای هویت و نحوه استقرار کلود سرچ را منتشر کرد.
 


کد مطلب: 55460

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55460/عرضه-cloud-search-connector-sdk-متن-باز-گوگل

ايتنا
  https://www.itna.ir