کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مزایا و معایب تشک های بادی اینتکس

6 بهمن 1397 ساعت 15:34

نمایندگی اینتکس در ایران تمامی اقلام محصولات بادی اینتکس را با همان کیفیت اصلی اروپایی در سایت شاپ اینتکس به صورت آنلاین و حضوری در فروشگاه مرزداران به فروش میرساند.


------------------ رپرتاژ آگهی -------------------




نمایندگی اینتکس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات بادی در ایران آغاز نموده و تمامی تولیدات نمایندگی اینتکس را به صورت عمده و جزئی عرضه مینماید. نمایندگی اینتکس در ایران تمامی اقلام محصولات بادی اینتکس را با همان کیفیت اصلی اروپایی در سایت شاپ اینتکس به صورت آنلاین و حضوری در فروشگاه مرزداران به فروش میرساند.
اکثریت افراد به دلیل داشتن حجم کم و وزن سبک و تنوع زیاد و کاربرد های فراوان محصولات شرکت اینتکس این محصولات را بهترین گزینه برای استفاده میدانند و بسیار از کیفیت آن راضی هستند.
خدمات پس ار فروش , تعمیرات محصولات بادی با دستگاه های پیشرفته و چسب قطره ای مخصوص پنچرگیری , مشاوره و ساخت استخر های بادی و پیش ساخته بزرگ و کوچک , تعمیر انواع پمپ باد تخت بادی از خدمات هایی است که این نمایندگی در تهران انجام میدهد.
 

ویژگی های تشک بادی اینتکس
تشک بادی یکی از لوازم ضروری و کاربردی در زندگی روزمره افراد است و به علت داشتن حجم و وزن کم بیشتر اشخاص از این محصول استفاده میکنند. تشک های بادی از جنس پی وی سی درجه یک با انعطاف پذیری بالا و بدنه های مخمل ضدتعریق ساخته شده اند که در طولانی مدت بتوان از آنها استفاده کرد.
ساختار داخلی تشک ها از الیاف ابریشمی به صورت شبکه ای و یا از pvc ضخیم در تعداد بالا میباشند که در واقع به جای فنر های فلزی که در تخت های قدیمی به کار میرفت استفاده شده که هم انعطاف پذیری مناسبی را دارد و از طرفی به استحکام محصول نیز می افزاید. این الیاف داخلی به مسطح شدن رویه تشک نیز کمک میکند و بدن افراد را در بهترین حالت ممکن قرار میدهد و کاملا طبی و استاندارد است . تشک بادی یک نفره و دو نفره دارای تنوع زیادی در اندازه ها و رنگ ها دارد و میتوان گفت که یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول به شمار میرود و هر شخصی نسبت به نیاز خود میتواند تشک بادی مورد نیاز خود را خریداری نماید.
 
مزایای تشک بادی اینتکس
مزایا و ویژگی های تشک بادی در تنوع بالای محصول , حجم کم و وزن سبک , استفاده در مسافرت های طولانی در چادر مسافرتی و ویلا و در طبیعت برای جلوگیری از رسیدن نم و سرمای زمین به بدن , ساختار طبی و استاندارد برای استفاده دائمی , حمل و نقل آسان و اشغال کردن فضای کمی از ماشین و یا کوله پشتی , رویه مخمل بسیار لطیف و بدنه نرم و انعطاف پذیر , تولید به اشکال مستطیل و دایره , ارتفاع زیاد و ارتفاع کم , باد شدن توسط انواع پمپ های بادی دستی و برقی , قابلیت شستشو , استفاده تشک بر روی آب , دارا بودن بالش بادی بر روی تشک , دریچه بزرگ پیچی برای سریع باد شدن و سریع خالی شدن , استفاده برای افراد بزرگسال و نوجوان و کودک , استفاده برای بیماران و بسیاری دیگر از این نوع کاربرد ها از مزایای این محصول میباشد.




معایب تشک بادی اینتکس
معایب تشک بادی در سوراخ شدن و پاره شدن بدنه این محصول است که با برخورد اشیاء تیز و برنده مانند چاقو و میخ و غیره ... و خوابیدن افراد با وزن بیش از حد مجاز انجام میشود . چنانچه در هنگام استفاده از تشک در هر مکانی اشیاء تیز و برنده را از بدنه محصول دور نگه دارید و نسبت به وزن تعریف شده استفاده نمایید محصول از عمر بیشتری برخوردار شده و صدمه نمیبیند.
البته اگر قسمتی از بدنه تشک های بادی سوراخ شود به راحتی میتوانید توسط چسب قطره ای اینتکس به همراه وصله 20 سانتیمتری شیشه ای آن قسمت را پنچر گیری کنید و دو باره استفاده کنید . تعمیر تشک بادی توسط شرکت اینتکس انجام میشود و برای اینکه بهتر و اصولی تر عمل تعمیرات انجام شود میتوانید با همکاران ما هماهنگی لازم را به عمل بیاورید .
 
علاقه‌مندان برای خرید محصولات اینتکس می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۴۳۸۱۷۶۱ و ۴۴۳۸۱۷۵۴ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به فروشگاه شاپ اینتکس به آدرس تهران - مرزداران ، خیابان ایثار پلاک ۸ واحد ۲ مراجعه کنند.
 


کد مطلب: 55459

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55459/مزایا-معایب-تشک-های-بادی-اینتکس

ايتنا
  https://www.itna.ir