۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۴

فیس‌بوک، اپلیکیشن اشتراک‌گذاری تصاویر “Moments” را غیرفعال می‌کند

ایتنا- شرکت فیس‌بوک اعلام کرد که در تاریخ 25 فوریه، اپلیکیشن اشتراک‌گذاری “Moments” را غیرفعال می‌کند.
فیس‌بوک، اپلیکیشن اشتراک‌گذاری تصاویر “Moments” را غیرفعال می‌کند
شرکت فیس‌بوک اعلام کرد که قصد دارد یکی از اپلیکیشن‌های مستقل دیگر را حذف کند.
این اپلیکیشن “Moments” نام دارد که مخصوص اشتراک گذاری تصاویر است و حدود چهار سال قبل در تاریخ 25 فوریه، راه‌اندازی شد و قرار است که در تاریخ 25 فوریه سال جاری میلادی هم برای همیشه غیرفعال و کنار گذاشته شود.
 
به گزارش ایتنا به نقل از ونچربیت، منابع مختلف خبری بر این باور هستند که فیس‌بوک به خاطر استفاده کم کاربران و مسئله عدم استقبال از این اپلیکیشن، تصمیم به حذف آن گرفت.
تمهیدات لازم برای کاربران مومنتس اندیشیده شده است تا آنها بتوانند تمامی تصاویر خود را به گوشی یا کامپیوتر خود منتقل کنند و یا آنها را در قالب آلبوم اختصاصی فیس‌بوک آپلود کنند.
 
شرکت فیس‌بوک از طریق همین اپلیکیشن و ایمیل، به کاربران هشدار داد که در تاریخ مذکور، این اپلیکیشن غیرفعال خواهد شد و تمامی کسانی که در سال گذشته، مومنتس را باز کرده باشند، در فیس‌بوک اطلاعیه مربوط به برداشتن عکس‌های خود را دریافت می‌کنند.

راشاب داشی، مدیر بخش مدیریت محصولات در بیانیه خود اظهار داشت: «ما به زودی به پشتیبانی از اپلیکیشن مومنتس خاتمه می‌دهیم. این اپلیکیشن، یکی از بهترین فضاهایی بود که کاربران می‌توانستند تصاویر خود را در آن ذخیره کنند.»
 

وی در ادامه افزود: «ما می‌دانیم که تصاویری که افراد با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند، از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین خاطر هم روش‌های دیگری را برای ثبت و ذخیره خاطرات در اپلیکیشن فیس‌بوک در نظر گرفته‌ایم.»
مومنتس از موقعیت و شناسایی چهره برای نشان دادن اینکه کدام تصاویر مربوط به یک رویداد خاص هستند، استفاده می‌کند.
 
اپلیکیشن مومنتس پس از ذخیره تصاویر، آنها را در آلبوم‌های مختلف گروه‌بندی می‌کند.
این اپلیکیشن، محصول آزمایشگاه خلاقانه فیس‌بوک بود و اپلیکیشن‌های مستقل و خاصی دیگری مانند اسلینگ‌شات و پوک نیز حاصل فعالیت متخصصان و پژوهشگران همین آزمایشگاه بود.
 
کد مطلب: 55454
برچسب ها: فیس بوک
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام