۰
plusresetminus
پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰

LOL شبکه اجتماعی فیس‌بوک برای محتوای کمدی

ایتنا- بر اساس گزارش‌ها فیس‌بوک که این روزها در حال تلاش برای بازگرداندن نوجوانان به این شبکه اجتماعی است، به‌تازگی نرم‌افزار کمدی ویژه‌ای به نام LOL را ایجاد کرده است.
LOL شبکه اجتماعی فیس‌بوک برای محتوای کمدی
بر اساس گزارش‌ها فیس‌بوک که این روزها در حال تلاش برای بازگرداندن نوجوانان به این شبکه اجتماعی است، به‌تازگی نرم‌افزار کمدی ویژه‌ای به نام LOL را ایجاد کرده است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitaltrends، این کمپانی برای ماه‌ها روی نرم‌افزار LOL کار کرده است و چند منبع موثق نیز این نکته را تائید کرده‌اند.
این نرم‌افزار شامل ویدیوهای کمدی و کلیپ‌های گیف مانندی است که در دسته‌های مختلف نظیر برای شما، حیوانات، شکست‌ها و شوخی‌ها تقسیم‌بندی شده‌اند.
 
این نرم‌افزار همچنین قابلیتی به نام Dailies را به کاربران خود ارائه می‌دهد که به ویژگی Discover در اسنپ چت شباهت زیادی دارد.
زمانی که کاربران بخش Dailies را باز کرده یا در بخش خوراک نرم‌افزار بالا و پایین بروند، نرم‌افزار LOL به حالت تئاتر حاشیه سیاه در خواهد آمد که به‌صورت خودکار ویدیو کلیپ‌های موفق را پیشرفت می‌دهد.
کاربران می‌توانند با گزینه‌های LOL، Funny، Alright و Not Funny به این ویدیوها پاسخ داد و محتوای خود را نیز آپلود کنند.
 
 
 
نرم‌افزار LOL که محتوای خود را از میان صفحات کمدی فیس‌بوک انتخاب می‌کند، هم‌اکنون در مرحله بتای خصوصی بسیار محدود قرار دارد.
بر اساس گزارش‌ها در حدود 100 دانش‌آموز دبیرستانی پس از امضای رضایت‌نامه از جانب والدین خود در گروه‌های متمرکز و به‌صورت یک‌به‌یک برای آزمایش این قابلیت مورداستفاده قرارگرفته‌اند.
 
فیس‌بوک نیز وجود نرم‌افزار LOL را تائید کرده است و اظهار داشته است که این نرم‌افزار به‌عنوان خانه‌ای برای برنامه‌های کمدی کار خواهد کرد.

این کمپانی اعلام کرده است که بخشی از تسترها نرم‌افزار LOL را جایگزینی مناسب برای تب Watch در فیس‌بوک در نظر گرفته‌اند اما هنوز تصمیمی برای عرضه درون برنامه‌ای نرم‌افزار یا ارائه آن به‌صورت مستقل گرفته نشده است.
با این‌ حال بنظر کارشناسان، این نرم‌افزار هم امیدی برای بازگشت مخاطبان به فیس‌بوک را در دل‌ها زنده نمی‌کند و تنها تغییرات اساسی در ساختار این شبکه اجتماعی می‌تواند در این هدف یاری‌رسان باشد.
 
کد مطلب: 55397
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام